Schița de curs

1. Introducere în marketingul pe internet a. Ce înțelegem prin “internet marketing? b. Ce înseamnă performanță? c. Posibilități de activități digitale (platforme publicitare, SEO, analytics) d. Cum să vă planificați activitățile?

2. Construirea unei strategii pentru activitățile de marketing a. Cum să pregătiți un briefing și să vă definiți obiectivele? b. Cum să alegeți platformele publicitare și să prioritizați activitățile ( introducere la tipurile de campanii în cadrul activităților individuale)? c. Cum să creați un plan de acțiune, un calendar și personas luând în considerare testele și tendințe? d. Cum să alegeți un buget și cum să îl folosiți în timp?

3. Gestionarea echipei de marketing a. Cooperarea cu o agenție - forme posibile de cooperare b. Cooperarea cu agenția – argumente pro și contra c. Gestionarea echipei interne de marketing, împărțirea sarcinilor și maximizarea performanței d. Procese și instrumente care facilitează munca

4. Măsurarea eficienței pentru e-marketing a. Ce trebuie să urmărim atunci când evaluăm eficacitatea activităților? b. Indicatori de bază pentru măsurare c. Analiza unor exemple de rapoarte de campanie (împărțite în rapoarte de platformă, rapoarte analitice și rapoarte dedicate)

Cerințe

Cunoștințe de bază de marketing pe internet.

  7 ore
 

Mărturii (2)

Cursuri înrudite

Successful Google Ads for 2023

  7 ore

Categorii înrudite