Schița de curs

Prima zi

Bazele lucrului în program Mathematica

  • caietul și structura acestuia
  • celulă
  • date
  • document

Crearea documentelor care conțin text

  • șabloane
  • celule de text
  • salvarea documentului

Expresii matematice și operații asupra lor

  • calcule numerice și simbolice
  • variabile și operatori
  • funcții
  • date tabelare și matrice
  • curea
  • scrisori
  • Mese
  • matrici
  • vectori

Noțiuni de bază pentru crearea și editarea diagramelor și imaginilor

  • crearea și editarea diagramelor
  • crearea și editarea imaginilor

Wolfram Alfa

Ziua a doua

Problema de prezentare a datelor

Instrucțiuni de bază pentru crearea graficelor

  • Plot/Plot3D
  • GraphicsGrid
  • ParametricPlot/ParametricPlot3D
  • LogPlot
  • ContourPlot
  • DensityPlot
  • ListPlot/ListPlot3D
  • ListPointPlot3D
  • Histogramă/Histogramă3D
  • Diagramă cu bare
  • PieChart/PieChart3D
  • PolyhedronData
  • RegionPlot/RegionPlot3D

Opțiuni de instrucțiuni grafice

  • directivă
  • modificarea valorilor implicite

Obiecte grafice predefinite

1. Obiecte 2D

  • săgeată
  • curba Bezier
  • cerc
  • curba umpluta
  • spart
  • poligon
  • text

2. Obiecte 3D

  • con
  • cuboid
  • rola
  • sferă

Crearea unei prezentări

Animație grafică

  • Animați comanda
  • Manipulați comanda

Export și import grafic

Editare grafică

Cerințe

Cunoștințe de analiză matematică și de subiecte matematice de la nivelul liceului.

 14 ore

Cursuri înrudite

Categorii înrudite