Cursuri de pregatire Programare Orientată pe Obiecte cu C++
În acest curs, participanții vor învăța conceptele și abilitățile de programare C++.
Schița de curs
- Prezentare generală
- Caracteristici
- Supraîncărcarea funcției
- Operator pentru rezoluția domeniului
- Cursuri în C++
- Access Specificatori
- Constructor, Destructor
- Membri statici, Funcții
- Cursuri de prieteni, Funcții de prieteni
- Supraîncărcarea operatorului
- Conversii de date
- Moștenire, polimorfism
- Gestionarea excepțiilor, șabloane
- Fluxuri de intrare și ieșire
Cursurile publice necesita 5+ participanti
Cursuri de pregatire Programare Orientată pe Obiecte cu C++ - Rezervare
Cursuri de pregatire Programare Orientată pe Obiecte cu C++ - Solicitare
Mărturii (1)
Exemple bune, accent pe materialul cel mai util
Piotr Sowinski - Intel Technology Poland
Curs - Object Oriented Programming with C++
Tradus de catre o masina
Cursuri viitoare
Cursuri înrudite
Avansată Embedded Systems Dezvoltare
35 oreAceastă instruire condusă de instructor, live (online sau prezențial), este adresată inginerilor care doresc să învețe cum să folosească C încorporat pentru a programa diverse tipuri de microcontrolere bazate pe arhitecturi diferite de procesor (8051, ARM CORTEX M-3 și ARM9).
Arduino pentru Începători
21 oreÎn acest antrenament live, condus de instrucțiunea instructorului în Moldova, participanții vor învăța cum să programeze Arduino pentru utilizare în lumea reală, cum ar fi controlul luminilor, motorurilor și senzorilor de detectare a mișcării. Acest curs presupune folosirea componentelor hardware reale într-un mediu de laborator live (nu hardware-ul simulat prin software).
La finalul acestui antrenament, participanții vor fi capabili să:
- Programeze Arduino pentru a controla luminile, motorurile și alte dispozitive.
- Înțeleagă arhitectura Arduino, inclusiv intrările și conectoarele pentru dispozitive suplimentare.
- Adauge componente de părți terțe precum LCD-uri, accelerometre, giroscopuri și traseri GPS pentru a extinde funcționalitatea Arduino-ului.
- Înțeleagă opțiunile disponibile în limbajul de programare, de la C până la limbi drag-and-drop.
- Testeze, depisteză și implementeze Arduino pentru a rezolva probleme din lumea reală.
Buildroot: a Firmware Generator for Embedded Systems
7 oreBuildroot este un proiect open-source care conține scripturi care produc un lanț de instrumente de compilare încrucișată, o imagine personalizabilă a sistemului de fișiere rădăcină și un kernel Linux pentru dispozitive integrate. În timpul acestui curs practic, participanții vor învăța cum să îl utilizeze:
- Cum să selecteze software-ul care merge în sistemul de fișiere rădăcină.
- Cum să adăugați pachete noi și să le modificați pe cele existente.
- Cum să adauge suport pentru noi plăci integrate.
În timpul cursului, vor fi produse imagini bootabile ale sistemului de fișiere. Cursurile la distanță sunt livrate utilizând emulatorul QEMU, în timp ce în sala de clasă este posibil să se utilizeze fie QEMU, fie plăci integrate reale, la alegerea formatorului.
Alte proiecte cu obiective similare includ proiectul Yocto și OpenWRT. Vă rugăm să folosiți aceste prezentări pentru a determina care este alegerea potrivită pentru nevoile dumneavoastră.
Fundamentele de Circuite și Electronice
14 oreAcest curs de formare live, condus de un instructor în Moldova (online sau la fața locului) se adresează inginerilor și informaticienilor care doresc să aplice principiile de bază ale circuitelor și electronicii pentru a proiecta dispozitive și sisteme care utilizează proprietățile componentelor electrice pentru dezvoltarea de funcționalități hardware.
La sfârșitul acestei formări, participanții vor fi capabili să:
- Să instaleze și să configureze instrumentele și programele necesare pentru dezvoltarea circuitelor și a plăcilor de circuite.
- Să înțeleagă principiile de bază din spatele circuitelor și ingineriei electronice.
- Să utilizeze componentele electronice primare în construcția de tehnologii hardware informatice eficiente.
- Optimizarea dispozitivelor electronice prin implementarea metodelor de analiză a circuitelor.
- Aplicarea principiilor de bază ale electronicii și circuitelor la dezvoltarea de aplicații de întreprindere.
Fundamentele Prelucrării Semnalelor Digitale (DSP)
21 oreAceastă instruire live condusă de un instructor (online sau la fața locului) este adresată inginerilor și oamenilor de știință care doresc să învețe și să aplice implementările DSP pentru a gestiona eficient diferite tipuri de semnale și pentru a obține un control mai bun asupra sistemelor electronice multi-canale.
La finalul acestei instruiră, participanții vor putea:
- Configura platformele și instrumentele software necesare pentru prelucrarea semnalelor digitale (DSP).
- Înțelege conceptele și principiile fundamentale ale DSP și a aplicațiilor sale.
- Familiariza-se cu componente de DSP și să le utilizeze în sisteme electronice.
- Genera algoritmi și funcții operaționale folosind rezultatele obținute prin DSP.
- Să folosească caracteristicile de bază ale platformelor software DSP și să proiecteze filtre de semnal.
- Să simuleze implementările DSP și să aplice diferite tipuri de filtre pentru DSP.
Principii de Proiectare pentru Aplicații în C Embeddable pentru Profesionali din Industria Automobilistică
14 oreUn curs de două zile care acoperă toate principiile de proiectare cu exemple de coduri, cuplat cu tehnologia industrială recentă; foarte util pentru dezvoltatorii de software pentru industria auto
Principiile Proiectării Aplicațiilor Embedded C
14 oreAcest antrenament live, condus de instrucțiunea instructorului (online sau prezentă la fața locului) este destinat dezvoltatorilor C care doresc să învețe principiile de design pentru sistemele embarcate.
La finalul acestui antrenament, participanții vor putea:
- Înțelege considerentele de design care fac ca programele C embarcate să fie fiabile
- Defini funcționalitatea unui sistem emabarcat
- Defini logica și structura programului pentru a obține rezultatul dorit
- Proiecta o aplicație emabarcată de încredere, fără erori
- Obține performanță optimă din hardware-ul țintă
Formatul Cursului:
- Predare interactivă și discuție
- Exerciții și practică
- Implementare practicală într-un mediu de laborator live
Opțiuni de Personalizare a Cursului:
- Pentru a solicita un antrenament personalizat pentru acest curs, vă rugăm să ne contactați pentru a organiza.
Unitatea de Control Electronic (ECU) - Practică Vector
28 oreAceastă instruire live, condusă de un instructor în Moldova (online sau la fața locului) se adresează inginerilor și tehnicienilor auto de nivel mediu care doresc să dobândească experiență practică în testarea, simularea și diagnosticarea ECU utilizând instrumente Vector precum CANoe și CANape.
La finalul acestei formări, participanții vor fi capabili să:
- Să înțeleagă rolul și funcția calculatoarelor în sistemele auto.
- Să instaleze și să configureze instrumente Vector precum CANoe și CANape.
- Să simuleze și să testeze comunicarea ECU pe rețelele CAN și LIN.
- Să analizeze datele și să efectueze diagnoze pe ECU.
- Crearea de cazuri de testare și automatizarea fluxurilor de testare.
- Calibrarea și optimizarea calculatoarelor utilizând abordări practice.
Unitatea de Control Electronic (ECU) - Vector Teoretic
21 oreAcest curs de formare live, condus de un instructor în Moldova (online sau la fața locului) se adresează inginerilor auto de nivel mediu și dezvoltatorilor de sisteme integrate care doresc să înțeleagă aspectele teoretice ale ECU, concentrându-se pe instrumentele și metodologiile bazate pe vectori utilizate în proiectarea și dezvoltarea auto.
La sfârșitul acestei formări, participanții vor fi capabili să:
- Înțeleagă arhitectura și funcțiile ECU-urilor din vehiculele moderne.
- Să analizeze protocoalele de comunicare utilizate în dezvoltarea ECU.
- Să exploreze instrumentele bazate pe vectori și aplicațiile lor teoretice.
- Să aplice principiile de dezvoltare bazate pe modele pentru proiectarea ECU.
FreeRTOS: Programare pentru Sisteme de Operare în timp real
14 oreÎn cadrul acestui curs de formare live, condus de un instructor în Moldova, participanții vor învăța cum să codifice folosind FreeRTOS pe măsură ce vor trece prin dezvoltarea unui proiect RTOS simplu folosind un microcontroler.
Până la sfârșitul acestei instruiri, participanții vor fi capabili să:
- Înțeleagă conceptele de bază ale sistemelor de operare în timp real.
- Să învețe mediul FreeRTOS.
- Să învețe cum să codifice cu FreeRTOS.
- Să interfațeze o aplicație FreeRTOS cu perifericele hardware.
Învățarea Vivado
14 oreAcest curs de formare live, condus de un instructor în Moldova (online sau la fața locului) se adresează dezvoltatorilor FPGA care doresc să utilizeze Vivado pentru a proiecta, depana și implementa soluții hardware.
Până la sfârșitul acestei instruiri, participanții vor fi capabili să:
- Să dezvolte sisteme HDL cu cod C și instrumente Vivado.
- Să genereze și să implementeze procesoare soft în Vivado.
- Să testeze și să simuleze codul C utilizând Vivado.
LEDE: Configurarea unui Router Wireless Linux
7 oreProiectul LEDE (Linux Embedded Development Environment) este un sistem de operare Linux bazat pe OpenWrt. Este o înlocuire completă pentru firmware-ul furnizat de producător al unei gamă largi de routeruri wireless și dispozitive ne-rețelelor.
În această instruire condusă de instructor, participanții vor învăța cum să configureze un router wireless bazat pe LEDE.
Publicul țintă
- Administratori și tehnicieni de rețele
Formatul cursului
- În parte prelegeri, în parte discuții, exerciții și practică intensivă
Raspberry Pi pentru Începători
14 oreRaspberry Pi este un computer foarte mic, cu o singură placă.
În această instruire live condusă de instructor, participanții vor învăța cum să configureze și să programeze Raspberry Pi pentru a servi ca un sistem încorporat interactiv și puternic.
Până la sfârșitul acestei instruire, participanții vor putea:
- Configura un IDE (mediu de dezvoltare integrat) pentru a maximiza productivitatea în dezvoltare
- Programa Raspberry Pi pentru a controla dispozitive precum senzori de mișcare, alarme, servere web și imprimante.
- Înțelege arhitectura Raspberry Pi, inclusiv intrările și conectoarele pentru dispozitive suplimentare.
- Înțelege opțiunile disponibile în limbajele de programare și sistemele de operare
- Testa, depana și implementa Raspberry Pi pentru a rezolva probleme din lumea reală
Audiență
- Dezvoltatori
- Tehnicieni hard/soft
- Persoane tehnice din toate industriile
- Amaruitori
Formatul cursului
- Parțial lecție, parțial discuție, exerciții și o practică intensivă cu manipulare
Note
- Raspberry Pi suportă diverse sisteme de operare și limbaje de programare. Acest curs va folosi sistemul de operare bazat pe Linux Raspbian și limbajul de programare Python . Pentru a solicita o configurare specifică, vă rugăm să ne contactați pentru a aranja.
- Participanții sunt responsabili pentru achiziționarea hardware-ului și componentelor Raspberry Pi.
Proiectul Yocto
28 oreÎn cadrul acestui curs de formare live, condus de un instructor în Moldova, participanții vor învăța cum să creeze un sistem de construcție pentru Linux încorporat, bazat pe Yocto Project.
Până la sfârșitul acestei instruiri, participanții vor fi capabili să:
- Înțeleagă conceptele fundamentale din spatele unui sistem de construcție Yocto Project, inclusiv rețete, metadate și straturi.
- Să construiască o imagine Linux și să o ruleze sub emulație.
- Să economisească timp și energie construind sisteme Linux integrate.
Proiectul Yocto - Un Ghid Utilitar Practic
28 oreDescriere
Această formare de patru zile combină teoria cu exercițiile practice pentru a introduce Yocto Project.
Acesta răspunde la întrebări frecvente precum:
- Este cu adevărat necesar să folosiți o altă versiune a lanțului de instrumente/bibliotecilor/pachetelor pentru fiecare proiect GNU/Linux și, în plus, să urmați un flux de lucru diferit?
- Vă puteți asigura că mediul de dezvoltare este identic pentru toți dezvoltatorii/furnizorii și că puteți produce în continuare build-uri identice ca astăzi peste 10 ani?
- Poate YP să vă ajute să aflați sub ce licențe software sunt licențiate pachetele pe care le utilizați?
Sesiunile practice sunt efectuate pe hardware-ul țintă (de exemplu, Beagle Bone Black Rev. C - http://beagleboard.org/BLACK). După instruire, veți putea descărca o imagine docker cu Ubuntu 14.x și toate dependențele preinstalate, plus exemplele pentru a lucra cu materialul de curs în propriile laboratoare. Vă rugăm să rețineți că acesta nu este un curs introductiv la Embedded GNU/Linux. Trebuie să știți deja cum funcționează Embedded GNU/Linux și cum să configurați/construiți nucleul GNU/Linux și driverele de nucleu.
Cine ar trebui să participe?
Utilizați deja GNU/Linux pentru proiectele dumneavoastră și probabil ați auzit despre Yocto Project, dar nu ați îndrăznit să vă uitați mai atent la el sau ați avut dificultăți în a-l utiliza. Nu știți dacă și cum fluxul dvs. de lucru zilnic poate fi acomodat în YP și, în general, considerați YP destul de complicat. De ce avem nevoie de toate acestea din moment ce până acum totul era (se presupune) mult mai simplu? După curs, ar trebui să fiți în măsură să decideți dacă aveți nevoie de YP sau nu. Atelierul se adresează inginerilor de software, de dezvoltare, de sistem, testeri, administratori, ingineri și altor părți interesate de YP, cu cunoștințe solide de Embedded GNU/Linux.