Schița de curs

Introducere:

    subiecte formate de fișiere și extensii diferențe între grafica raster / bitmap și modelele de timbru cu rezoluție vectorială
spațiu de culoare
  • Interfata:
  • lucrați la documentul de navigare în spațiul de lucru Panourile de instrumente și gestionarea panourilor crearea, deschiderea, salvarea, riglele, ghidurile, setările documentului grilă

      Forme de bază:

    desenarea formelor creează forme folosind numere

      Selectare și marcare:

    selectați obiecte gruparea obiectelor transformare și aliniere scalare, rotație

      Culori:

    gestionarea culorilor paletei, biblioteca de culori propria paletă de culori gradient de culori proprietăți stroke vizualizare live

      Straturi:

    paleta de straturi, creați organizarea straturilor, grupați Ascundeți, blocați, leagă straturile de culoare

      Text:

    ediție înlocuiește textul în curbe text pe o cale, proprietățile textului obiectului

      Puncte de editare a instrumentelor:

    creați curbe folosind linii Bezier adunarea, scăderea, schimbul de noduri tipuri de noduri care conectează căi și noduri din obiect

      Instrumente creion și perie:

    desenarea și editarea tipurilor de perii de netezire și îndepărtare creează-ți propriile pensule

      Instrumente avansate:

    Măști Simboluri Filtre și modele de efecte

    Cerințe

    Cunoștințe de operare pe calculator.

      14 ore

    Cursuri înrudite

    GPU Programming with OpenCL

      28 ore

    GPU Programming with CUDA

      28 ore

    GPU Programming - OpenCL vs CUDA vs ROCm

      28 ore

    AMD GPU Programming

      28 ore

    ROCm for Windows

      21 ore

    Introduction to GPU Programming

      21 ore

    Categorii înrudite