Schița de curs

Noțiuni de bază privind lucrul cu programul

  • Panouri, spații de lucru și ferestre; configurarea interfeței în funcție de nevoile dumneavoastră și de natura activității
  • Preferințe & mdash; configurarea suportului pentru mouse și tastatură, comenzi rapide de la tastatură, setări de sistem și extra
  • Navigarea în scena 3D & mdash; poziționarea camerei și comutarea rapidă între ferestrele de vizualizare
  • Configurarea modului în care sunt afișate obiectele în scena 3D

& nbsp; Bazele lucrului cu obiectele

  • Selectarea, crearea, ștergerea și gruparea obiectelor
  • Gestionați ierarhia obiectelor din scenă
  • Lucrul în modul obiect și în modul editare
  • Componentele obiectului / corpului: vârfuri, muchii, planuri

Bazele modelării

  • Deplasarea, rotirea și scalarea obiectelor și a componentelor acestora
  • Modelarea cu instrumente cheie: Extrudare, Inserție, Șanfrenare, Tăiere în buclă, Cuțit
  • Modelarea cu modificatori cheie: Subdivision Surface, Solidify, Mirror, Boolean, Array, Simple Deform.
  • Reguli de modelare: modelarea unui obiect dintr-un cvadrilateral și evitarea triunghiurilor și a n-anglionilor, controlul cursului unei bucle de muchii.
  • Modelarea în simetrie
  • Controlul densității ochiurilor de plasă ale obiectului
  • Controlul ascuțimii și curburii marginilor


Modelarea în practică

  • Reguli generale pentru crearea de solide organice și anorganice (modelarea suprafețelor dure)
  • Îmbinarea fragmentelor unui solid cu secțiuni diferite
  • Reguli de modelare datorate topologiei corecte a ochiurilor de plasă
  • Retopologie & mdash; reconstruirea unei părți sau a întregii ochiuri de plasă a obiectului
  • Ajutarea procesului de modelare a ochiurilor de plasă ale obiectului cu instrumente de sculptură
  • Modelarea prin sculptură
  • Transferul detaliilor sculptate în suprafața unui obiect către un solid cu topologie corectă

Crearea hărților UV

  • Reguli generale pentru crearea unei hărți UV a unui obiect
  • Planificarea amplasării marginilor tăiate ale ochiurilor de plasă ale obiectului
  • Crearea hărților UV cu un singur element și cu mai multe elemente
  • Optimizarea hărții UV
  • Combinarea bucăților mici de hartă UV în zone mai mari
  • Scoaterea în evidență a marginilor exterioare ale hărților UV
  • Crearea hărților UV cu mai multe elemente (UDIM)

Texturizarea

  • Noțiuni de bază privind crearea materialelor cu ajutorul Principled BRDF shader
  • Bazele fizicii reacției fizice a suprafețelor la lumină
  • Controlul reflexiilor luminii și ale mediului pe suprafața unui obiect
  • Dispersia reflexiei luminii
  • Reflexii anizotrope
  • Crearea de suprafețe transparente, netede, & ldquo; lăptoase & rdquo; și colorate
  • Crearea unui efect de împrăștiere a subsuprafeței
  • Reguli pentru crearea tipurilor de bază de suprafețe: plastic, metale, sticlă, materie organică,
  • lemn, țesături
  • Creați harta normală și harta de deplasare
  • Noțiuni de bază pentru crearea propriilor texturi din fotografii

Iluminarea

  • Teoria & ldquo; sculptarea & rdquo; formei unui obiect cu ajutorul luminii
  • Reguli fotografice pentru iluminarea obiectelor
  • Crearea unui studio virtual & mdash; fundal, substrat, efecte atmosferice
  • Iluminarea obiectelor individuale
  • Iluminarea grupurilor de obiecte
  • Iluminarea cu lămpi și suprafețe cu materiale emițătoare
  • Iluminarea cu imagini HDR
  • Controlul gamei și a amplorii efectelor luminilor
  • Controlul parametrului de lumină reflectată
  • & ldquo; Pictura & rdquo; lumina


Renderizare

  • Aspecte tehnice ale procesului de redare a imaginilor
  • Renderizarea cu ajutorul procesorului și al plăcii grafice
  • Previzualizare și randare finală
  • Configurarea parametrilor camerei de randare
  • Good rezoluție de randare în scopul imaginii finale
  • Renderizarea pe straturi
  • Renderizarea cu motorul Cycles
  • Renderizare cu motorul Eevee (Blender 2.8)
  • Elemente de bază ale prelucrării finale a imaginii redate în Adobe Photoshop
  • Exportul imaginii finale în formatul și parametrii compatibili cu destinația sa
  • Pregătirea scenei finale și a fișierului pentru randare în fermele de randare

Cerințe

Competențe de bază în domeniul calculatoarelor

 28 ore

Mărturii (3)

Cursuri înrudite

Categorii înrudite