Schița de curs

Introducere în IA în Gaming

  • Panorama asupra aplicărilor AI în jocuri
  • Tипuri de agenți AI: PNJ, AI strategic și alte tipuri
  • Concepte cheie în dezvoltarea AI pentru jocuri

Sisteme de luare a deciziilor

  • Implementarea arborelor de decizie pentru logica AI simplă
  • Mășinile de stări finite pentru comportamente complexe
  • Arbori de comportament și design modular al AI

Căutarea calei și navigarea

  • Înțelegerea algoritmilor de căutare a căii
  • Implementarea algoritmului A* pentru navigarea în joc
  • Optimizarea căutării calei pentru hărți mari

Învățarea prin întărire în jocuri

  • Introducere în conceptele de învățare prin întărire
  • Antrenarea agenților AI folosind Q-learning și rețele neurale adânci (DQN)
  • Proiectarea structurilor de recompensă pentru comportamente adaptive

Optimizarea performanței AI

  • Tehnici de optimizare a performanței AI în timp real
  • Gestionarea resurselor și prioritizarea sarcinilor AI
  • Debogarea și rezolvarea problemelor sistemelor AI

Tehnici avansate de AI

  • Generarea procedurală de conținut cu ajutorul AI
  • Simularea comportamentelor similare jucătorilor
  • Integrarea AI cu jocurile multiplayer

Tendințele viitoare ale AI în jocuri

  • AI și învățarea automată în jocurile de următoare generație
  • Considerente etice în AI pentru jocuri
  • Explorarea narativațiilor și designului poveștilor cu ajutorul AI

Synthesizări și următorii pași

Cerințe

  • Înțelegere de bază a conceptelor de programare
  • Familiaritate cu unelte sau cadre de dezvoltare a jocurilor
  • Cunoștințe de bază ale principiilor AI

Public țintă

  • Dezvoltatori de jocuri
  • Pasionați de AI
 14 ore

Numărul de participanți


Pret per participant

Mărturii (2)

Upcoming Courses

Categorii înrudite