Schița de curs
Introducere în IA în Gaming
- Panorama asupra aplicărilor AI în jocuri
- Tипuri de agenți AI: PNJ, AI strategic și alte tipuri
- Concepte cheie în dezvoltarea AI pentru jocuri
Sisteme de luare a deciziilor
- Implementarea arborelor de decizie pentru logica AI simplă
- Mășinile de stări finite pentru comportamente complexe
- Arbori de comportament și design modular al AI
Căutarea calei și navigarea
- Înțelegerea algoritmilor de căutare a căii
- Implementarea algoritmului A* pentru navigarea în joc
- Optimizarea căutării calei pentru hărți mari
Învățarea prin întărire în jocuri
- Introducere în conceptele de învățare prin întărire
- Antrenarea agenților AI folosind Q-learning și rețele neurale adânci (DQN)
- Proiectarea structurilor de recompensă pentru comportamente adaptive
Optimizarea performanței AI
- Tehnici de optimizare a performanței AI în timp real
- Gestionarea resurselor și prioritizarea sarcinilor AI
- Debogarea și rezolvarea problemelor sistemelor AI
Tehnici avansate de AI
- Generarea procedurală de conținut cu ajutorul AI
- Simularea comportamentelor similare jucătorilor
- Integrarea AI cu jocurile multiplayer
Tendințele viitoare ale AI în jocuri
- AI și învățarea automată în jocurile de următoare generație
- Considerente etice în AI pentru jocuri
- Explorarea narativațiilor și designului poveștilor cu ajutorul AI
Synthesizări și următorii pași
Cerințe
- Înțelegere de bază a conceptelor de programare
- Familiaritate cu unelte sau cadre de dezvoltare a jocurilor
- Cunoștințe de bază ale principiilor AI
Public țintă
- Dezvoltatori de jocuri
- Pasionați de AI
Mărturii (2)
exemple practice și rezolvarea problemelor reale (în timpul creării de proiecte reale, jocuri etc.), adică bune practici și modul în care arată munca reală de proiect.
Michal Orlinski - relayr sp. z o.o.
Curs - VR rapid prototyping in Unity3D for architecture showcasing
Tradus de catre o masina
Mi-au plăcut faptul că toate întrebările pe care le-am pregătit anterior au fost răspunse; de asemenea, provocarea de 90 de minute pentru a crea un joc mic la final a fost o distracție bună!
Peter Melchart - Greentube IES GmbH
Curs - Unity: Developing 3D Games with C# and Javascript
Tradus de catre o masina