Schița de curs
Introducere
- Modele și arhitecturi stratificate
- Descrierea modelului
- Modele de design și procesul de design
- Găsirea și selectarea modelelor de design
- Implementarea modelului de design
Modele cunoscute
Crearea Obiectelor
- Factory
- Builder
- Factory Method
- Prototype
- Singleton
Modele Structurale
- Adapter
- Bridge
- Composite
- Decorator
- Facade
- Flyweight
- Proxy
Modele Comportamentale
- Chain of Responsibility
- Command
- Interpreter
- Iterator
- Mediator
- Memento
- Observer
- State
- Strategy
- Template Method
- Visitor
- Observer
Crearea de Modele
- Să folosim un model sau nu
- Descrierea formală a modelului
- Organizarea catalogului de modele
- Obiectiv particular și obiectiv abstract
- Publicarea modelurilor într-o comunitate de modele
Cerințe
Cunoștințe bune ale UML și a oricărei limbaje orientate obiect, cum ar fi C++, C#, Java, VB.NET, PHP 8 sau mai recent etc...
Mărturii (4)
Explicațiile și interactivitatea instrucționarului au fost excelente; chiar dacă probabil nu aveam suficientă experiență, am învățat foarte mult din această experiență!
Pieter Bruynseels - Spot Buy Center BV
Curs - Design Patterns
Tradus de catre o masina
Antrenantul a subliniat conceptele foarte importante din arhitectura software cu ajutorul unor teste. Perspectiva de ansamblu privind implementarea eficientă a ciclului de dezvoltare a software-ului, de la elicitația cerințelor până la testarea unitară, este foarte revitalizantă pentru un cercetător în date fără multă experiență în dezvoltarea software-ului.
Kok Cheong Cheng - DBS Bank
Curs - Design Patterns
Tradus de catre o masina
Perspectivă generală asupra tehnicilor
Kay Jan Wong - DBS Bank Ltd
Curs - Design Patterns
Tradus de catre o masina
Mă plac codurile exemple simple dar informative.
Yue Wang - DBS Bank Ltd
Curs - Design Patterns
Tradus de catre o masina
 
                     
                    