Schița de curs

Introducere

  • Modele și arhitecturi stratificate
  • Descrierea modelului
  • Modele de design și procesul de design
  • Găsirea și selectarea modelelor de design
  • Implementarea modelului de design

Modele cunoscute

Crearea Obiectelor

  • Factory
  • Builder
  • Factory Method
  • Prototype
  • Singleton

Modele Structurale

  • Adapter
  • Bridge
  • Composite
  • Decorator
  • Facade
  • Flyweight
  • Proxy

Modele Comportamentale

  • Chain of Responsibility
  • Command
  • Interpreter
  • Iterator
  • Mediator
  • Memento
  • Observer
  • State
  • Strategy
  • Template Method
  • Visitor
  • Observer

Crearea de Modele

  • Să folosim un model sau nu
  • Descrierea formală a modelului
  • Organizarea catalogului de modele
  • Obiectiv particular și obiectiv abstract
  • Publicarea modelurilor într-o comunitate de modele

Cerințe

Cunoștințe bune ale UML și a oricărei limbaje orientate obiect, cum ar fi C++, C#, Java, VB.NET, PHP 8 sau mai recent etc...

 14 ore

Numărul de participanți


Pret per participant

Mărturii (4)

Cursuri viitoare

Categorii înrudite