Cursuri de pregatire Modelul de Schimb în 8 Etape al lui Kotter
În 1996, John Kotter a scris "Leading Change" care a analizat ceea ce oamenii au făcut pentru a transforma organizațiile lor. Kotter a introdus un model de schimbare de 8 etape pentru a ajuta managerii să facă față schimbărilor transformatoare.
Această formare directă (online sau on-site) este destinată managerilor, proprietarilor de afaceri și strategilor care intenționează să implementeze modelul Kotter 8 în organizația lor respectivă.
Formatul cursului
- Lecții și discuții interactive.
- Multe exerciții și practici.
- Implementarea pe mâini într-un mediu live-lab.
Opțiuni de personalizare
- Pentru a solicita o pregătire personalizată pentru acest curs, vă rugăm să ne contactați pentru a organiza.
Schița de curs
- Introducere în schimbările de succes Change Management
- Kotter’s 8-Step Change Model pentru conducerea schimbării
- Crearea unui climat favorabil schimbării
- Creșterea urgenței
- Construirea echipei de îndrumare
- Obținerea viziunii corecte
- Implicarea și abilitarea organizației
- Comunicare pentru implicare
- Impulsionarea acțiunii
- Crearea de câștiguri pe termen scurt
- Implementarea și susținerea schimbării
- Studii de caz
- Rezumat și concluzie
Cerințe
- Nu există condiții prealabile specifice
Audiență
- Cursul este ideal pentru manageri, proprietari de afaceri și strategi care intenționează să implementeze modelul Kotter's 8 în organizația lor.
Cursurile publice necesita 5+ participanti
Cursuri de pregatire Modelul de Schimb în 8 Etape al lui Kotter - Booking
Cursuri de pregatire Modelul de Schimb în 8 Etape al lui Kotter - Enquiry
Mărturii (1)
Sesiunile interactivelor, dezbaterea și utilizarea de exemple reale în cadrul sesiunii
JACOLIEN VOGES - Pernod Ricard
Curs - Kanban Management Professional 1
Tradus de catre o masina
Upcoming Courses
Cursuri înrudite
Change Management - Conducând schimbările
7 oreChange Management - Gestionarea schimbărilor
7 oreRezolvarea Eficientă a Conflictelelor pentru profesioniști
7 orePentru a supraviețui și a prospera în această nouă economie a cunoașterii, echipele și indivizii trebuie să învețe cum să rezolve conflictele mai eficient, menținând în același timp relațiile pe termen lung. Din păcate, majoritatea profesioniștilor primesc foarte puțină educație în ceea ce privește soluționarea eficientă a conflictelor, ceea ce duce la situații în care fie conflictul este evitat, fie răspunsurile sunt pasiv-agresive, sau chiar mai rău, intimidarea din curtea școlii devine mijlocul dominant de a câștiga conflictul.
Această formare live (la fața locului sau de la distanță), condusă de un instructor, se adresează cadrelor, liderilor, echipelor și persoanelor din mediul de afaceri care doresc să învețe cum să rezolve conflictele folosind modele de conflict practice, simple de urmat, dar extrem de eficiente. Până la încheierea cursului, veți avea experiență cu 14 instrumente puternice de tip plug-and-play care vă pot ajuta să rezolvați conflictele, menținând în același timp relații pozitive la locul de muncă.
Până la finalul acestui curs, participanții vor fi capabili să:
- Identifice cele 5 etape ale soluționării eficiente a conflictelor.
- Să cadă de acord asupra modului de abordare a conflictului înainte ca acesta să înceapă
- Să se gestioneze pozitiv prin conflict.
- Să lucreze cu metode dovedite pentru a rezolva conflictele mai rapid și mai eficient
- Să repete conflictul pentru a obține un rezultat mai bun
- Învață din conflict pentru a aborda conflictele viitoare în mod diferit.
Programul include simulări, activități de joc de rol și ateliere interactive pentru a vă oferi experiența practică necesară. Cursul are un empahsis pe învățarea distractivă, interactivă, practică, vizuală și bazată pe analogii pentru a ajuta la încorporarea modelelor în timp ce se mișcă într-un ritm rapid.Vă puteți aștepta să auziți despre subiecte care variază de la clădiri, la emoții, la pregătirea felului de mâncare pentru conflicte, la lemingi, psihologi importanți din secolul XX, modele Harvard Business, respirație yoghină, răpire, orez, scaune și Les Miserables.
Formatul cursului
- Prelegere și discuții interactive.
- O mulțime de exerciții și practică.
Opțiuni de personalizare a cursului
- Pentru a solicita o instruire personalizată pentru acest curs, vă rugăm să ne contactați pentru a aranja.
Cum să Gestiuniți Stresul și să Evitați Eșuarea profesională
7 oreAceastă formare live, condusă de un instructor în Moldova (online sau la fața locului) se adresează persoanelor stresate care doresc să își gestioneze eficient stresul și să obțină o stare mai calmă, mai clară și mai energică în viața de zi cu zi.
La finalul acestei formări, participanții vor fi capabili să:
- Înțeleagă cele două tipuri de stres: stres și eustres.
- Să își articuleze indicatorii și amelioratorii personali ai stresului.
- Să creeze un plan cu rutine specifice pentru a spori calmul, claritatea și energia, minimizând în același timp stresul acumulat în timpul zilei.
- Să schimbați emoțiile negative și să le stimulați pe cele pozitive folosind tehnici dovedite.
- Să vă confruntați cu convingerile care cauzează stresul și care vă lipsesc de putere în ceea ce privește munca, viața și relațiile.
Kanban Management Profesional 1
14 oreKanban Management Professional 1 (KMP1) este un curs interactiv de două zile care combina învățarea, discuțiile în grup și o simulare completimmerzivă pentru a ilustra cum Metoda Kanban ajută individul, echipele și organizațiile să gestioneze și să îmbunătățească livrarea de produse și servicii clienților lor.
Metoda Kanban oferă ghidare pragmatică, acționabilă și bazată pe dovezi pentru schimbările evoluționale de succes. Ea începe cu ceea ce facți acum și urmărește schimbarea evoluțională în timp ce respectă rolurile actuale, responsabilitățile și titlurile de post, și încurajează lideratul la toate nivelurile. Acest lucru permite organizațiilor să evolveze procesele de afaceri gradual, să definescă și să folosească metrice relevante pentru a măsura progresul și să reducă semnificativ riscurile asociate cu programmele complexe de schimbare.
Voi părasi acest curs cu cunoștințele principiilor Kanban și practicilor generale, precum și abilitățile care vă vor permite să aplicați Kanban cu încredere în organizația dumneavoastră.
Ceea ce Voi Aprende?
- Identificați sursele interne și externe de nesatisfacție
- Analizați cererea vs capacități
- Modelați procesul de descoperire a cunoștințelor
- Proiectați sisteme Kanban și vizualizările lor
- Identificați și prioritați îmbunătățirile
- Alegeți ritmuri pentru activități
- Identificați clase de serviciu
Pentru Cine Este Acest Curs?
Oamenii implicați în dezvoltarea produselor sau munca cu cunoștințe. Aceasta include, dar nu se limitează la următorii:
Manageri de proiect și livrare
Manageri de produse și proiecte
Dezvoltatori de produse, dezvoltatori software și testeri
Oamenii angajați în operatii sau suport
Business analisti
Management la nivel ridicat
Oricine interesat să implementeze Agile în organizația sa
Lean 5S pentru scopuri non-manufacturiere
7 oreCine ar trebui să participe: Managerii interesați de îmbunătățirea productivității prin implementarea 5S și care doresc să se asigure că încep acest concept vital în mod corespunzător.
Acest curs a fost creat pentru profesioniști din toate sectoarele. Se poate adapta la clinici dentiste, laboratoare, birouri etc. Nu este conceput pentru scopuri academice, ci oferă sfaturi practice despre cum să implementați 5S.
Cursul se adresează liderilor și agentelor de schimb care doresc să se asigure că introduc 5S în mod corespunzător.
Fiecare participant la curs va avea posibilitatea de a obține experiențe practice prin intermediul unor exerciții pentru a demonstra că 5S funcționează.
După finalizarea formării veți putea:
- Înțelegeți cum funcționează 5S și îmbunătățiți eficiența cu 10 până la 30%
- Să identificați sursele de perdueri și să îmbunătățiți rentabilitatea
- Înțelegeți motivurile procesului în cinci pași și cum să-l implementați
- Să aveți instrumentele și proceduri pentru a îmbunătăți procesele
- Să dezvoltați un plan concret pentru introducerea 5S în locul de muncă
Dacă vă gândiți la îmbunătățirea eficienței în locul de muncă, câștigarea mai multor comenzi și satisfacerea clienților, precum și ameliorarea siguranței, nu vă puteți permite să nu urmați acest curs
Lean 5S
7 oreCine ar trebui să participe:
Lean și agenți ai schimbării, lideri operaționali și profesioniști care doresc să se asigure că încep acest concept fundamental în mod corect
Acest curs de formare a fost creat pentru profesioniștii din toate sectoarele din producție etc. Acesta nu este conceput în scopuri academice, ci oferă sfaturi practice despre cum să implementați 5S în unitatea dumneavoastră de producție
Cursul se adresează liderilor și agenților de schimbare care doresc să se asigure că introduc 5S în modul corect.
Fiecare membru al cursului va avea ocazia să obțină experiență practică printr-o serie de exerciții pentru a demonstra că 5S funcționează.
La finalizarea cursului veți:
- Înțelegeți cum funcționează 5S și îmbunătățiți eficiența cu 10 până la 30%
- Veți fi capabili să identificați sursele de risipă și să îmbunătățiți profitabilitatea
- Înțelegeți motivele pentru procesul în cinci pași și știți cum să îl implementați
- Să dispuneți de instrumente și proceduri pentru a îmbunătăți procesele de producție
- Să elaborați un plan concret pentru a introduce 5S la locul de muncă
Dacă vă gândiți să îmbunătățiți eficiența locului de muncă, să obțineți mai multe comenzi și să vă satisfaceți clienții, îmbunătățind în același timp siguranța, nu vă puteți permite să nu urmați acest curs
Distribuirea Schimbărilor cu Modelul McKinsey 7S
14 oreÎn loc să susțină analize profunde și schimburi mari, modelul McKinsey 7-S este excelent pentru a analiza cât de coerent este compania dvs. Dacă știți că trebuie să vă schimbați actul, dar nu sunteți sigur ce să faceți, acesta este modelul de gestionare a modificărilor pentru dvs.
Acest instruire în direct, instruită în direct (la fața locului sau la distanță) se adresează managerilor, proprietarilor de afaceri și strategilor care intenționează să implementeze modelul McKinsey 7s în organizația respectivă. \
Formatul cursului
- Prelegeri și discuții interactive.
- O mulțime de exerciții și practică.
Opțiuni de personalizare a cursului
- Pentru a solicita un antrenament personalizat pentru acest curs, vă rugăm să ne contactați pentru a vă organiza.
Metoda Kanban (TKP)
7 oreSă vă întorciți cu implementarea Agile în organizația dumneavoastră? Este schimbarea prea prescriptivă? Echipele dvs. sunt suprasolicitate și mai puțin productive, dar încă sunt resistențe la o schimbare revoluționară?
Alegeți "Alternativul Cale către Elasticitate" și implementați un metode Change Management evolutiv și uman care nu schimbă procesul dvs., ci îl îmbunătățește.
Metoda Kanban oferă orientare pragmatică, acționabilă și bazată pe dovezi pentru o schimbare evolutivă reușită. Ea începe cu ceea ce faceți acum și respectă rolurile actuale, responsabilitățile și titlurile de post. Aceasta permite organizațiilor să evolueze procesele afacerii gradual, să defina și să utilizeze metrique relevante pentru a măsura progresul, și să reducă semnificativ riscul asociat programelor complexe de schimbare.
Dacă echipa dvs. este suprasolicitată, Kanban poate vă ajuta să controlați munca dumneavoastră. Kanban este o tehnică nouă pentru gestionarea dinamică a procesului și revelarea punctelor de bocan.
Această formare vă oferă abilitățile și cunoștințele necesare pentru a aplica Kanban în munca dumneavoastră și să învățați cum să determinați ce să lucrați acum, ce să lăsați până mai târziu și ce să eliminați din lista de lucruri de făcut pentru totdeauna.
Obiectivele de învățare
Această formare de o zi predă fundamentele Metodei Kanban® și servă ca nivela de intrare și punctul de plecare pentru un alternativ cale către elasticitate.
Participanții ar trebui să devină familiares cu metoda Kanban. Ar trebui să poată să-și dezvolte și implementeze o tablă Kanban de bază. S-ar putea să înțeleagă tipurile de lucruri de lucru și riscurile asociate cu anumite elemente de lucru. Ar trebui să fie familiares cu mai multe designuri diferite ale tablei Kanban pentru echipe și stili, știind cum să alegă un design care este cel mai potrivit pentru contextul lor. S-ar putea să fie conștienți de harta instruirei și valorilor și beneficiilor asociate cu fiecare pas pe "cale alternativă către elasticitate."
Cine Ar Trebui Să Participe
Această formare este concepută pentru orice profesionist care face parte dintr-un mediu de dezvoltare a produselor sau munca cu cunoștințe și care este interesat să descopere cum Kanban poate ajuta la îmbunătățirea mediilor de lucru. Kanban funcționează în mai multe funcții ale unei organizații, de la membri seniori ai personalului care caută a adopta Lean Management până la membrii echipei de livrare care sunt dispuși să îmbunătățească practicile lor de lucru. Participanții anteriori la clasele noastre au avut roluri cum ar fi:
- Poziții senior Management (CxO)
- Manageri de proiect și program
- Manageri de produs, de proprietari de produse și Business analiști
- Membri ai echipei Scrum
- Mastere Scrum, lideri de echipă și agenți de schimbare
- Dezvoltatori & testatori de produse și software
- Cauzați și practicieni Kanban (Scrum, XP, DSDM, AgilePM etc.)
- Alte roluri cum ar fi HR și profesioniști Finance