Cursuri Management

Cursuri Management

Locuri de muncă instruite live Live cursuri de formare în management Moldova.

Machine Translated

Mărturii

★★★★★
★★★★★

Management Course Outlines

Numele cursului
Durata
Sinoptic
Numele cursului
Durata
Sinoptic
7 hours
Public

Managerii și liderii de echipă care trebuie să fie pe deplin conștienți de problemele legate de gestionarea și dezvoltarea personalului lor (rapoarte directe și indirecte)

Formatul cursului

Cursul va fi o combinație extrem de interactivă a:

- Discuții facilite
- Prezentări de prezentare
- Exerciții și studii de caz

Până la sfârșitul cursului, delegații vor putea:

- Înțelegeți diferitele abilități necesare pentru Gestionare și conducere
- Dezvoltați echipa în modul cel mai eficient
- Explicați modul în care puteți oferi cele mai bune schimbări în partea lor a organizației
- Gestionați performanța personalului mai bine
- Să negocieze cu succes soluțiile preferate
- Explicați modul de abordare a situațiilor dificile cu care se pot confrunta în birou
14 hours
Un responsabil tehnologic (CTO) este persoana responsabilă cu toate problemele legate de tehnologie dintr-o companie.

Această instruire în direct, instruită în direct (la fața locului sau la distanță) se adresează CTO-urilor actuale și CTO-urilor viitoare, cum ar fi directorii tehnici sau managerii tehnici care doresc să dobândească perspectiva tehnică și managerială necesară pentru a fi un CTO eficient.

Până la sfârșitul acestui antrenament, participanții vor putea:

- Angajați și conduceți o echipă tehnică vibrantă și inovatoare.
- Adoptați și gestionați eficient tehnologia necesară pentru a dezvolta produse excelente.
- Aplicați tehnici și strategii utile pentru gestionarea produselor și proiectelor.
- Scalați afacerea companiei și mutați-o în direcția corectă.

Formatul cursului

- Prelegeri și discuții interactive.
- O mulțime de exerciții și practică.
- Implementarea practică într-un mediu de laborator live.

Opțiuni de personalizare a cursului

- Pentru a solicita un antrenament personalizat pentru acest curs, vă rugăm să ne contactați pentru a vă organiza.
7 hours
O echipă la distanță (cunoscută și ca o echipă virtuală, o echipă dispersă sau o echipă distribuită) este un grup de oameni care lucrează împreună din diferite locații. Leadership la distanță este o abilitate esențială de management pentru a construi și facilita o echipă eficientă la distanță.

Această formare directă (online sau on-site) este destinată managerilor și executivilor care doresc să implementeze instrumentele, abilitățile și metodologiile potrivite pentru a gestiona echipe la distanță.

La sfârșitul cursului, participanții vor putea:

Explorați conducerea la distanță, structurile și componentele pentru a adapta cu succes setările de lucru la distanță. Dezvoltați încrederea, obiectivele, cultura și munca în echipă pentru a crea o echipă la distanță eficientă și productivă. Utilizați instrumentele și tehnologiile existente pentru a îmbunătăți comunicarea și colaborarea virtuală. Implementarea setării obiectivelor și a metodelor de management al proiectului pentru a măsura performanța unei echipe la distanță.

Formatul cursului

Lecții și discuții interactive. Multe exerciții și practici. Implementarea pe mâini într-un mediu live-lab.

Opțiuni de personalizare

Pentru a solicita o pregătire personalizată pentru acest curs, vă rugăm să ne contactați pentru a organiza.
7 hours
Profiluri de participanți

CxO, Manageri de operațiuni, Enterprise Architect , Analisti de Business și sisteme și designeri

Obiectiv

Acest seminar de introducere vă oferă o imagine de ansamblu asupra modelelor de afaceri digitale, a cadrelor de arhitectură de afaceri și a întreprinderilor, precum și metodologii pe care organizațiile încearcă să le concentreze pentru a-și crește agilitatea afacerilor în fața unor perturbări ale epocii digitale.

În special, acest seminar își propune să vă ajute să înțelegeți cadrele și arhitecturile de referință care sunt utilizate la nivel mondial pentru alinierea modelelor digitale de afaceri și arhitecturi de sistem IT cu peisajul competitiv în schimbare.
14 hours
Objective:

Helping Business Analysts to understand how to efficiently model and validate their business processes and resources in order to increase business agility of their organization on the basis of their target architecture and changing market needs.

This 2 day training course aims at helping delegates to learn how to model their business processes and resources in order to adapt them to changes of their goals, strategies and impacted capabilities as part of the target architecture. On the basis of the key elements of business performance (strategies, tactics, KPI, business capabilities, etc...), delegates learn there how to elaborate a vision centric business process and resource cartography. Then, only using the appropriate BPMN and UML notation adapted to their language, they understand how to adapt them to changing strategies, tactics and policies.
14 hours
Audience:

This course is designed for all staff requiring a wider view of the Change Process to get the best results for their part of the business

Format of the course

A combination of:

- Facilitated Discussions
- Slide Presentations
- Exercises and Case Studies

At the end of this course, attendees will be able to:

- Explain the basic Change Strategies that underpin the planning for change in an organisation
- Understand the use and application of the 9 Change Principles
- Construct a Change Plan suitable to their part of the business
14 hours
Kanban Management Professional 1 (KMP1) este un curs extrem de interactiv de două zile acreditat de Universitatea Lean Kanban (LKU) Acesta combină învățarea, discuțiile de grup și o simulare complet imersivă pentru a ilustra modul în care metoda Kanban îi ajută pe indivizi, echipe și organizații să gestioneze și să îmbunătățească livrarea de produse și servicii către clienții lor Metoda Kanban oferă orientări pragmatice, actuale și bazate pe dovezi pentru o schimbare de succes în evoluție Începe cu ceea ce faci acum și urmărește schimbări evolutive, respectând rolurile actuale, responsabilitățile și titlurile de locuri de muncă și încurajând conducerea la toate nivelurile Acest lucru permite organizațiilor să evolueze treptat procesele de afaceri, să definească și să utilizeze valori relevante pentru a măsura progresul și pentru a reduce în mod semnificativ riscurile asociate programelor complexe de schimbare Veți lăsa acest curs cu cunoștințe despre principiile Kanban și practicile generale și abilitățile care vă vor permite să aplicați Kanban cu încredere în organizația dvs Ce veți învăța? Identificați sursele interne și externe de nemulțumire Analizați cererea vs capacitatea Modelați procesul de descoperire a cunoștințelor Design sistemele kanban și vizualizările lor Identificați și prioritizați îmbunătățirile Alegeți cadence pentru activități Identificați clasele de servicii Ce voi primi? Două zile de formare de înaltă calitate cu Michael Chik, care are 20 de ani de experiență în dezvoltarea de software În timpul cursului, vor fi furnizate băuturi răcoritoare și prânz De asemenea, veți primi: Materiale de curs (print & electronic) Copie electronică a cărții "Schimbarea Evoluțională Evolutivă Kanban pentru afacerea dvs cu tehnologie" de David J Anderson Calitatea de membru al Universității LeanKanban (LKU) Universitatea LeanKanban (LKU), certificat de absolvire a cursului Cine este acest curs? Oricine este implicat în dezvoltarea produsului sau în munca de cunoaștere Aceasta include, dar nu se limitează la următoarele: Managerii de programe și de livrare Manageri de produs și de proiect Dezvoltatori de produse, dezvoltatori de software și testeri Oamenii care lucrează în operațiuni sau sprijin Analiști de afaceri Management de nivel superior Oricine este interesat de implementarea Agile în organizația lor .
7 hours
Care ar trebui să participe:

Agenți Lean și schimbați, lideri operaționali și profesioniști care doresc să se asigure că încep acest concept bazat pe calea corectă

Acest curs de formare a fost creat pentru profesioniști din toate sectoarele producției etc. Nu este conceput în scopuri academice, dar oferă sfaturi practice despre implementarea 5S în instalația dvs. de producție.

Cursul se adresează liderilor și agenților pentru schimbare, care doresc să se asigure că introduc 5S calea corectă.

Fiecare membru al cursului va avea ocazia să pună mâna pe experiență printr-o serie de exerciții pentru a demonstra că 5S funcționează.

După finalizarea pregătirii, veți face:

- Înțelegeți cum & nbsp; 5S funcționează și îmbunătățește eficiența cu 10 până la 30%
- Să fie capabil să identifice sursele de deșeuri și să îmbunătățească rentabilitatea
- Înțelegeți motivele procesului în cinci etape și știți cum să îl implementați
- Dispuneți de instrumente și proceduri pentru a îmbunătăți procesele de producție
- Dezvoltați un plan concret pentru a introduce 5S la locul de muncă

Dacă vă gândiți să îmbunătățiți eficiența la locul de muncă, să câștigați mai multe comenzi și să vă satisfaceți clienții în timp ce îmbunătățiți siguranța, nu vă puteți permite să nu urmați acest curs
7 hours
Cine ar trebui să participe: Managerii interesați de îmbunătățirea productivității prin implementarea 5S și care doresc să se asigure că încep acest concept vital în calea potrivită.

Acest curs de formare a fost creat pentru profesioniști din toate sectoarele. Se poate adapta la clinici dentare, laboratoare, birouri etc. Nu este conceput pentru scopuri academice, dar oferă sfaturi practice despre modul de implementare a 5S

Cursul este destinat liderilor și agenților pentru schimbare care doresc să se asigure că introduc 5S în calea potrivită.

Fiecare membru al cursului va avea posibilitatea de a obține mâinile pe experiență prin o serie de exerciții pentru a demonstra că 5S funcționează

După finalizarea cursului, veți:

Înțelegeți cum funcționează 5S și îmbunătățiți eficiența cu 10 până la 30% Capacitatea de a identifica surse de deșeuri și de a îmbunătăți profitabilitatea Înțelegeți motivele procesului de cinci etape și știți cum să-l implementați Aveți instrumentele și procedurile pentru a îmbunătăți procesele Dezvoltați un plan concret pentru a introduce 5S la locul de muncă

Dacă vă gândiți la îmbunătățirea eficienței la locul de muncă, câștigarea mai multor comenzi și satisfacerea clienților în timp ce îmbunătățirea siguranței, nu vă puteți permite să nu luați acest curs



7 hours
Te lupți cu implementarea Agile în organizația ta? Este schimbarea prea prescriptivă? Echipele dvs sunt supraîncărcate și mai puțin productive, dar încă prea rezistente pentru o schimbare revoluționară? Alegeți calea alternativă la agilitate și implementați o metodă evolutivă și umană de gestionare a schimbării, care nu vă schimbă procesul, ci o îmbunătățește Metoda Kanban oferă orientări pragmatice, actuale și bazate pe dovezi pentru o schimbare de succes în evoluție Începe cu ceea ce faci acum și respectă rolurile, responsabilitățile și titlurile de locuri de muncă actuale Aceasta permite organizațiilor să evolueze treptat procesele de afaceri, să definească și să utilizeze valori relevante pentru a măsura progresul și pentru a reduce semnificativ riscul asociat cu programele complexe de schimbare Dacă echipa dvs este copleșită, Kanban vă poate ajuta să vă controlați munca Kanban este o tehnică nouă pentru gestionarea dinamică a procesului dvs și pentru dezvăluirea blocajelor Această pregătire oferă abilitățile și cunoștințele de care ai nevoie pentru a aplica Kanban în munca ta și să înveți cum să determini la ce să lucrezi acum, ce să pleci până mai târziu și ce să scoți din listă todo pentru totdeauna Rezultatele învățării Participanții ar trebui să se familiarizeze cu metoda Kanban Ei ar trebui să fie capabili să proiecteze și să implementeze un panou de bază Kanban Acestea ar trebui să poată înțelege tipurile de articole de muncă și riscurile asociate anumitor articole de muncă Ei ar trebui să fie familiarizați cu o varietate de desene și stiluri de bord diferite ale echipei Kanban și să știe cum să aleagă un design care să fie cel mai potrivit pentru contextul lor Aceștia ar trebui să fie conștienți de foaia de parcurs pentru formare și de valoarea și beneficiile pe care trebuie să le obțină la fiecare pas pe "calea alternativă spre agilitate" Care ar trebui să participe Acest curs este conceput pentru orice profesionist care face parte dintr-un mediu de lucru în domeniul dezvoltării produselor sau a cunoștințelor și care este interesat să afle cum poate Kanban să îmbunătățească mediul de lucru Kanban lucrează în mai multe funcții ale unei organizații, de la membri ai personalului înalt care doresc să adopte Lean Management pentru membrii echipelor de distribuție care doresc să își îmbunătățească practicile de lucru Participanții anteriori la cursurile noastre au fost în roluri precum: Poziții de conducere superioare (CxO) Managerii de programe și de proiect Manageri de produse, proprietari de produse și analiști de afaceri Membrii echipei Scrum Scrum Masters, Team Leads și agenți de schimb Dezvoltatori și testere pentru produse și software Antrenori agenți și practicieni (Scrum, XP, DSDM, AgilePM etc) Alte roluri, cum ar fi HR și profesioniștii din domeniul financiar Certificare Acest curs de 1 zi preda bazele metodei Kanban® și servește ca nivel de intrare și punct de plecare pentru o cale alternativă spre agilitate După finalizarea cu succes a acestui curs, veți primi certificatul de absolvire de la Universitatea Lean Kanban® În plus, veți câștiga un certificat de certificare Team Kanban Practitioner® (TKP) însoțit de insigna TKP Project Management Institute (PMI): 7 PDU-uri (unități de dezvoltare profesională) .
7 hours
Acest antrenament în direct, instruit în direct (la fața locului sau la distanță) se adresează persoanelor stresate care doresc să preia controlul stresului și să se simtă mai calmi, mai clari și mai plini de resurse.

Până la sfârșitul acestui antrenament, participanții vor putea:

- Pentru a putea articula care sunt cele două tipuri de stres, indicatorii dvs. personali și factorii de stres.
- Pentru a crea un plan cu rutine specifice pentru a crește calmul, claritatea și energia, reducând în același timp stresul în timpul zilei
- Pentru a învăța tehnici dovedite pentru a schimba emoțiile negative și a stimula pe cele pozitive
- Pentru a face față convingerilor care disprețuiesc în jurul muncii, vieții, relațiilor care conduc adesea stresul

Formatul cursului

- Prelegeri și discuții interactive.
- O mulțime de exerciții și practică.

Opțiuni de personalizare a cursului

- Pentru a solicita un antrenament personalizat pentru acest curs sau pentru a rezerva un singur antrenor, vă rugăm să ne contactați pentru a vă organiza.
14 hours
În 1996, John Kotter a scris "Leading Change" care a analizat ceea ce oamenii au făcut pentru a transforma organizațiile lor. Kotter a introdus un model de schimbare de 8 etape pentru a ajuta managerii să facă față schimbărilor transformatoare.

Această formare directă (online sau on-site) este destinată managerilor, proprietarilor de afaceri și strategilor care intenționează să implementeze modelul Kotter 8 în organizația lor respectivă.

Formatul cursului

Lecții și discuții interactive. Multe exerciții și practici. Implementarea pe mâini într-un mediu live-lab.

Opțiuni de personalizare

Pentru a solicita o pregătire personalizată pentru acest curs, vă rugăm să ne contactați pentru a organiza.
14 hours
În loc să susțină analize profunde și schimburi mari, modelul McKinsey 7-S este excelent pentru a analiza cât de coerent este compania dvs. Dacă știți că trebuie să vă schimbați actul, dar nu sunteți sigur ce să faceți, acesta este modelul de gestionare a modificărilor pentru dvs.

Acest instruire în direct, instruită în direct (la fața locului sau la distanță) se adresează managerilor, proprietarilor de afaceri și strategilor care intenționează să implementeze modelul McKinsey 7s în organizația respectivă. \

Formatul cursului

- Prelegeri și discuții interactive.
- O mulțime de exerciții și practică.

Opțiuni de personalizare a cursului

- Pentru a solicita un antrenament personalizat pentru acest curs, vă rugăm să ne contactați pentru a vă organiza.
14 hours
Acest atelier de instruire live (la fața locului sau de la distanță), condus de instructor, are ca scop introducerea modelelor disponibile de gestionare a schimbărilor cu argumentele pro și contra și studiile de caz, în vederea dotării delegaților cu cunoștințe și abilități pentru a alege cel mai potrivit model specific domeniului lor în sine.

Formatul cursului

O combinație de:

- Discuții facilitate
- Prezentări de diapozitive
- Exerciții și studii de caz

La sfârșitul acestui curs, participanții vor putea:

- Explicați strategiile de schimbare de bază care stau la baza planificării schimbării într-o organizație
- Construiți un plan de schimbare potrivit pentru partea lor de afaceri.

Opțiuni de personalizare a cursului

- Pentru a solicita un antrenament personalizat pentru acest curs, vă rugăm să ne contactați pentru a vă organiza.
7 hours
Pe măsură ce ritmul schimbărilor accelerează cu afacerile digitale și Business 3.0, frontierele organizaționale și alianțele se schimbă în mod constant. Pentru a supraviețui și a prospera în această nouă economie a cunoștințelor, echipele și indivizii trebuie să învețe cum să rezolve conflictele mai eficient, menținând relațiile pe termen lung. Din păcate, cei mai mulți profesioniști primesc foarte puțină educație în rezolvarea efectivă a conflictelor, ceea ce duce la situații în care conflictul este fie evitat, răspunsurile sunt pasive agresive, sau chiar mai rău, bullying-ul de la școală devine mijlocul dominant de a câștiga conflict.

Această instruire condusă de instructor, formare live (on-site sau la distanță) este destinată executivilor, liderilor, echipelor și persoanelor de afaceri care doresc să învețe cum să rezolve conflictele folosind modele practice, simple de urmărire, dar foarte eficiente de conflict.După finalizarea cursului, veți avea experiență cu 14 instrumente puternice plug-and-play care vă pot ajuta să rezolvați conflicte în timp ce mențin relații pozitive la locul de muncă.

La sfârșitul cursului, participanții vor putea:

5 etape de rezolvare a conflictelor. Acordă cum să rezolve conflictul înainte de a începe Gestionați-vă pozitiv prin conflict. Lucrați cu metode dovedite pentru a rezolva conflictele mai rapid și mai eficient Recuperarea conflictului pentru un rezultat mai bun Învățați de la conflict la abordarea conflictelor viitoare diferit.

Programul include simulări, activități de rol, și ateliere interactive pentru a vă oferi experiența practică necesară. Cursul are o empahsis pe distracție, interactive, practice, vizuale și de învățare bazată pe analogie pentru a ajuta să încorporeze modelele în timp ce se mișcă la un ritm rapid. Puteți aștepta să auzi despre subiecte care variază de la clădiri, la emoții, pentru a vă pregăti discul de conflict, la lemmings, liderul secolului al XX-lea pyschologists, Harvard Business modele, Yogic respirație, răpire, orez, scaune și Les Miserables.

Formatul cursului

Lecții și discuții interactive. Multe exerciții și practici.

Opțiuni de personalizare

Pentru a solicita o pregătire personalizată pentru acest curs, vă rugăm să ne contactați pentru a organiza.
14 hours
Public

Toate Management superioare care au nevoie de o cunoaștere activă a AML / CTF și de prevenirea acestora și de o conștientizare a celorlalte aspecte relevante și actuale legate de Financial Crime ;

Formatul cursului

O combinație de:

- Discuții facilite
- Prezentări de prezentare
- Studii de caz
- Exemple

Obiectivele cursului

Până la sfârșitul acestui curs, delegații vor putea:

- Explicați modul în care ar putea fi prevenite AML și CTF
- Înțelegerea aspectelor majore ale AML și CTF în ceea ce le privește companiilor, precum și eforturile naționale și internaționale pe care le face pentru a le combate
- Definiți modul în care o companie și personalul acesteia ar trebui să se protejeze împotriva riscurilor de spălare a banilor și finanțare a terorismului
- Detaliile asupra modului în care o companie ar putea deveni o țintă pentru spălarea banilor și finanțarea terorismului: și explicați care "steaguri roșii" le-ar putea ajuta să identifice, să prevină și să raporteze orice activitate criminală (suspectă sau reală)
- Înțelegeți unele dintre celelalte "puncte fierbinți" din Financial Crime
7 hours
Programul de reîmprospătare și MLRO examinează principalele probleme de gestionare a riscurilor și subiecte care au o importanță vitală în mediul actual reglementat. Pe lângă faptul că se adresează ofițerilor de conformitate, MLRO, MLCO și altor profesioniști în managementul riscurilor, este destinat membrilor conducerii superioare și membrilor consiliului de administrație care doresc să afle mai multe despre ce să se aștepte de la funcțiile de control al riscurilor din cadrul organizațiilor lor. Programul este prelevat de către un expert-subiect din Marea Britanie.

Obiectivul cheie de învățare al programului este de a oferi participanților cunoștințe suficiente pentru a evalua în mod obiectiv caracterul adecvat al controalelor și practicilor existente ale organizației lor în materie de gestionare a riscurilor și pentru a face îmbunătățiri adecvate.
7 hours
Public

Toți membrii personalului care au nevoie de cunoștințe de lucru de Corporate Go vernance pentru organizarea

Formatul cursului

O combinație extrem de interactivă a:

- Discuții facilite
- Prezentări de prezentare
- Exemple
- Exerciții
- Studii de caz
35 hours
Overview

Across the globe regulators are increasingly linking the amount of risk taken by a bank to the amount of capital it is required to hold and banks and financial services are increasingly being managed on risk-based management practices. The banks, their products, the regulations and the global market are becoming increasingly complex, driving ever greater challenges in effective risk management. A key lesson of the banking crisis of the last five years is that risks are highly integrated and to manage them efficiently banks have to understand these interactions.

Key features include:

- the explanation of the current risk-based regulations
- detailed review of the major risks faced by banks
- industry best practices for adopting an enterprise approach to integrating risk management across an entire organisation
- using governance techniques to build a group wide culture to ensure everyone takes an active role in managing risks in line with the banks strategic objectives
- what challenges could be faced by risk managers in the future.

The course will make extensive use of case studies designed to explore, examine and reinforce the concepts and ideas covered over the five days. Historical events at banks will be used throughout the course to highlight how they have failed to manage their risks and actions that could have been taken to prevent loss.

Objectives

The objective of this course is to help bank management deliver an appropriate integrated strategy for managing the complex and changing risks and regulations in today’s international banking environment. Specifically this course aims to give senior level management an understanding of:

- major risk within the financial industry and the major international risk regulations
- how to manage a bank’s assets and liabilities whilst maximising return
- the interaction between risk types and how banks use an integrated approach for their management
- corporate governance and the best practice approaches to managing the diverse interests of the stakeholders
- how to develop a culture of risk governance as a tool for minimising unnecessary risk taking

Who should attend this seminar

This course is intended those who are new to integrated risk management, senior management responsible strategic risk management, or those who wish to further their understanding of enterprise risk management. It will be of use to:

- Board level bank management
- Senior managers
- Senior risk managers and analysts
- Senior directors and risk managers responsible for strategic risk management
- Internal auditors
- Regulatory and compliance personnel
- Treasury professionals
- Asset and liability managers and analysts
- Regulators and supervisory professionals
- Suppliers and consultants to banks and the risk management industry
- Corporate governance and risk governance managers.
21 hours
Course goal:

To ensure that an individual has the core understanding of GRC processes and capabilities, and the skills to integrate governance, performance management, risk management, internal control, and compliance activities.

Overview:

- GRC Basic terms and definitions
- Principles of GRC
- Core components, practices and activities
- Relationship of GRC to other disciplines
14 hours
Acest instructor-condus, live on-site-ul de formare este destinat managerilor seniori care doresc să dezvolte capacitatea lor de a stratse și de a gestiona siguranța și riscul în complexe, High-Tech industrii.

Până la sfârșitul acestei instruiri, participanții vor putea:

- Recunoașteți semnele și semnalele culturilor corporative vulnerabile.
- Înțelegeți implicațiile răspunderii personale și corporative ale gestionării riscurilor și siguranței.
- Adaptarea sistemelor lor de management al riscurilor pentru a deveni mai rezistente.
- Dezvoltarea și implementarea unei strategii eficiente de management cultural.

Formatul cursului

- Foarte interactiv prelegere și discuții.
- O mulțime de exerciții și practică.
- Experiența hands-on a instrumentelor de măsurare culturală.

Opțiuni de personalizare curs

- Pentru a solicita un training personalizat pentru acest curs, va rugam sa ne contactati pentru a aranja.
- Pentru a afla mai multe despre nevoile dumneavoastra particulare, va rugam sa vizitati: salusintelligence.com
7 hours
Obiectivele de control pentru informații și tehnologii conexe (COBIT) este un cadru care ajută organizațiile să planifice și să implementeze strategiile IT în domeniile respectării reglementărilor, gestionării riscurilor și stabilirii obiectivelor.

Această formare directă (online sau on-site) este orientată către manageri de afaceri, manageri IT și manageri de risc și conformitate care doresc să implementeze cadrul COBIT pentru a optimiza guvernanța și managementul IT.

La sfârșitul acestei cursuri, participanții vor fi capabili să proiecteze, să dezvolte, să implementeze, să monitorizeze și să îmbunătățească guvernanța și managementul IT folosind principiile și metodele COBIT.

Formatul cursului

Lecții și discuții interactive. Multe exerciții și practici. Implementarea pe mâini într-un mediu live-lab.

Opțiuni de personalizare

Pentru a solicita o pregătire personalizată pentru acest curs, vă rugăm să ne contactați pentru a organiza.
7 hours
Public

Personal care trebuie să fie pe deplin pregătit pentru a oferi sesiuni de Coaching de înaltă calitate

- Pentru membrii individuali ai personalului lor
- Echipelor lor
- Persoanelor care nu sunt conectate direct la echipele proprii, dar care ar aprecia contribuția lor independentă și non-judecată

Formatul cursului

O combinație de:

- Discuții facilite
- Ședințe de coaching delegate - cu feedback complet

Până la sfârșitul cursului, delegații vor putea:

- Definiți "Coaching" și explicați în detaliu utilizarea Coaching-ului pentru a îmbunătăți performanța individuală și a echipei - în special în legătură cu utilizarea acestuia pentru a înțelege motivele care stau la baza (și rectificarea)
- Oferiți sesiuni de coaching semnificative
14 hours
Audience

Staff who need to be fully aware of the issues surrounding Communicating and Influencing:

- Their colleagues
- Their bosses
- Their internal and external customers and stakeholders

Format of the course

The course will be a highly-interactive combination of:

- Facilitated Discussions
- Slide Presentations
- Exercises and
- Case Studies

By the end of the course, delegates will be able to:

- Appreciate the need to manage their own behaviour before they can influence others’ behaviour
- Understand the strengths and weaknesses of the various communications media available
- Manage their internal and external customers and stakeholders
14 hours
Public

Personalul care trebuie să fie pe deplin conștient de problemele legate de Conflict și cum să se ocupe de acesta cu:

- Colegii lor
- Șefii lor
- Clienții lor interni și externi și părțile interesate

Formatul cursului

Cursul va fi o combinație extrem de interactivă a:

- Discuții facilite
- Prezentări de prezentare
- Exerciții și
- Studii de caz

Până la sfârșitul cursului, delegații vor putea:

- Înțelegeți conflictul și efectul său asupra noastră și asupra altora
- Definiți comportamente asertive și non-asertive
- Apreciez nevoia de auto-gestionare înainte de a gestiona pe alții
- Dezvoltați capacitatea de a angaja conflictul în mod asertiv
- Construiți încrederea prin demonstrații și simulări practice
21 hours
Public

Personalul care trebuie să fie pe deplin conștient de problemele legate de Persoane și Management echipei pentru:

- Înșiși
- Colegii lor (colegii)
- Șefii lor
- Membrii echipei lor
- Clienții lor interni și externi și părțile interesate

Formatul cursului

Cursul va fi o combinație extrem de interactivă a:

- Discuții facilite
- Prezentări de prezentare
- Exerciții și
- Studii de caz

Până la sfârșitul cursului, delegații vor putea:

- Apreciez nevoia de a-și gestiona propriul comportament înainte de a putea influența comportamentul altora
- Înțelegeți punctele forte și punctele slabe ale diferitelor mijloace de comunicare disponibile
- Apreciez modul de gestionare, motivare și dezvoltare a membrilor echipei
- Gestionați clienții lor interni și externi și părțile interesate
- Explicați modul de abordare a situațiilor dificile cu care se pot confrunta în birou
35 hours
Abilitățile de Communication au fost recunoscute de mult timp ca fiind esențiale pentru succesul profesional și multe dintre ele au încetat, falimentat sau stagnat datorită lipsei abilităților de comunicare. Spre deosebire de mitul urban, puțini dintre noi se nasc cu această abilitate, în schimb cei mai mulți au practicat sau au învățat din greșeli. Acest curs este conceput pentru a ajuta delegații să își îmbunătățească abilitățile de comunicare și, prin urmare, capacitatea lor de a lucra cu alții.

Abilitățile de mediere sunt subtil, dar semnificativ diferite. Comunicarea împrumutată prin Excel este o condiție prealabilă, dar mai importantă este capacitatea de a asculta și de a lua notă de cele spuse. Rolul mediatorului este de a ajuta părțile să ajungă la o soluție la problema lor și să ajungă la un rezultat pe care ambele părți sunt fericiți să îl accepte. Mediatorii evită să ia parte, să judece sau să ofere îndrumări. Ele sunt pur și simplu responsabile pentru dezvoltarea comunicărilor eficiente și pentru crearea consensului între părți. Acest curs acoperă, de asemenea, o gamă mai largă de abilități, pe lângă comunicare, care trebuie să fie un mediator eficient.
7 hours
Acest curs este destinat persoanelor care urmează să înceapă sau au început doar o carieră profesională în industrie Concepute pentru a construi o înțelegere și apreciere a locului de muncă corporativ, așteptările și comportamentele pe care absolvenții postului le vor întâmpina atunci când își vor începe cariera În urma cursului, un mentor va fi repartizat pentru o perioadă de 6 luni, prin care se vor desfășura până la 6 întâlniri (prin telefon, skype, etc) pe o bază de 121 Scopul acestor întâlniri va fi definit între mentor și mentor înaintea fiecărei sesiuni și va fi axat pe problemele care sunt cele mai importante pentru mentee la acea dată .
21 hours
Public

- Personalul care trebuie să fie pe deplin conștient de problemele legate de influențarea și evitarea conflictelor cu:

- Colegii lor
- Șefii lor
- Clienții lor interni și externi și părțile interesate

Obiectivele cursului

Până la sfârșitul cursului, delegații vor putea:

- Apreciez nevoia de a-și gestiona propriul comportament înainte de a putea influența comportamentul altora
- Înțelegeți punctele forte și punctele slabe ale diferitelor mijloace de comunicare disponibile
- Gestionați clienții lor interni și externi și părțile interesate

Format

Cursul va fi o combinație extrem de interactivă a:

- Discuții facilite
- Prezentări de prezentare
- Exerciții și
- Studii de caz
14 hours
This course is part of the Data Scientist skill set (Domain: Advisory & Leadership).

Last Updated:

Sfarsit de saptamana Management Cursuri, Seara Management Training, Management Camp, Management Cu instructor, Sfarsit de saptamana Management Training, Seara Management Cursuri, Management Coaching, Management Instructor, Management Trainer, Management Cursuri, Management Clase, Management Pe pagina, Management curs privat, Management one on one training

Reduceri pentru cursuri

No course discounts for now.

Newsletter Oferte Cursuri

Respectăm confidențialitatea adresei dvs. de email. Nu vom transmite sau vinde adresa altor părți. Puteți să schimbați preferințele sau să vă dezabonați complet în orice moment.

Câțiva dintre clienții noștri

is growing fast!

We are looking for a good mixture of IT and soft skills in Moldova!

As a NobleProg Trainer you will be responsible for:

  • delivering training and consultancy Worldwide
  • preparing training materials
  • creating new courses outlines
  • delivering consultancy
  • quality management

At the moment we are focusing on the following areas:

  • Statistic, Forecasting, Big Data Analysis, Data Mining, Evolution Alogrithm, Natural Language Processing, Machine Learning (recommender system, neural networks .etc...)
  • SOA, BPM, BPMN
  • Hibernate/Spring, Scala, Spark, jBPM, Drools
  • R, Python
  • Mobile Development (iOS, Android)
  • LAMP, Drupal, Mediawiki, Symfony, MEAN, jQuery
  • You need to have patience and ability to explain to non-technical people

To apply, please create your trainer-profile by going to the link below:

Apply now!

This site in other countries/regions