Schița de curs

1. Cele 5 etape ale rezolvării conflictelor

  - Decideți cum va acționa fiecare în caz de conflict înainte ca acesta să înceapă

  - Să te gestionezi mai bine în conflict

  - Înțelegerea și rezolvarea conflictelor

  - Repetarea interacțiunii conflictuale

 - Învățarea din conflict

2. Decideți cum va acționa fiecare în caz de conflict înainte ca acesta să înceapă

- Construirea unor contracte sociale eficiente - Negocierea încălcărilor contractelor

- Reîmprospătarea contractelor sociale

3. Cum să te gestionezi mai bine în caz de conflict

- Înțelegerea și eliminarea violenței care împiedică rezolvarea conflictelor

- Dezvoltarea conștientizării impactului prejudecăților pe care le aduceți în conflict și cum să le atenuați

- Trecerea de la acțiunile formate de convingeri și presupuneri la faptele complete ale conflictului

- Identificarea prejudecăților în conflict și anularea impactului

- Cum să te maangezi atunci când ești declanșat emoțional de un conflict

4. Înțelegerea și rezolvarea conflictelor

- Înțelegerea motivațiilor, a dorințelor/nevoilor și a blocajelor celeilalte părți în conflict

- Învățați să "Încetiniți" conflictul pentru a fi mai eficienți în rezolvarea lui

- Ascultarea empatică și obținerea unei confirmări pozitive

- Cum să evitați să vă blocați în conflictul în sine și cum să vă asigurați că acesta este cu adevărat rezolvat.

5. Repetarea conflictului

- Cum să folosiți neuroștiința pentru a obține perspective diferite asupra conflictului, astfel încât să puteți dezvolta o abordare diferită a convorbirii "critice" conflictului

6. Învățarea din conflict

- Învățarea din modul în care a fost rezolvat conflictul

- Reflectarea asupra a ceea ce ați învățat despre cum v-ați comportat în timpul conflictului

7. Recapitulare și discuții active

- Revizuirea și reamintirea celor mai utile modele

- Discută situații specifice de conflict

- Închei cu o acțiune

 

Cerințe

  • Conștientizarea de sine a nevoii de a rezolva mai eficient conflictele de afaceri
  • Formarea acestui curs pe bază de echipă este ideală, dar ne adresăm și persoanelor individuale

Audiență

  • Acest program va fi benefic pentru toți managerii, supervizorii, directorii, personalul de resurse umane și profesioniștii care lucrează în medii în care conflictul este fie ignorat, fie rezolvat prost.  Cursul va preda instrumente și modele care pot fi folosite pentru a vă îmbunătăți propria rezolvare a conflictului, dar poate fi folosit și pentru a-i ajuta pe alții să dobândească abilitățile critice pentru a avea succes la locul de muncă profesional modern.
  • .
 7 ore

Mărturii (3)

Cursuri înrudite

Strategic Development: Thinking, Planning, Management and Leadership

35 ore

Person to Person Skills

7 ore

Categorii înrudite