Schița de curs
1. Cele 5 etape ale soluționării conflictelor
- Deciderea modului în care fiecare va acționa în conflict înainte ca acesta să înceapă
- Gestionarea mai bună a propriei persoane în conflict
- Înțelegerea și rezolvarea conflictului
- Repetiția interacțiunii în conflict
- Învățarea din conflict
2. Deciderea modului în care fiecare va acționa în caz de conflict înainte ca acesta să înceapă
- Construirea unor contracte sociale eficiente
- Negocierea încălcărilor contractelor
- Reînnoirea contractelor sociale
3. O mai bună gestionare a propriei persoane în conflict
- Înțelegerea și eliminarea violenței care stă în calea soluționării conflictelor
- Dezvoltarea conștientizării impactului prejudecăților pe care le aduceți în conflict și modul de atenuare a prejudecăților
- Trecerea de la acțiunile formate de convingeri și presupuneri înapoi la faptele complete ale conflictului
- Identificarea prejudecăților în conflict și negarea impactului acestora
- Cum să vă maangejați atunci când sunteți declanșat emoțional de conflict
4. Înțelegerea și rezolvarea conflictelor
- Înțelegerea motivațiilor, a dorințelor/nevoilor și a blocajelor celeilalte părți în conflict
- Învățarea de a "încetini" conflictul pentru a fi mai eficient în rezolvarea acestuia
- Ascultarea empatică și obținerea unei confirmări pozitive
- Cum să evitați să rămâneți "Blocați" în conflictul în sine și cum să vă asigurați că conflictul este cu adevărat rezolvat
5. Repetiția conflictului
- Cum să folosiți neuroștiințele pentru a obține perspective diferite asupra conflictului, astfel încât să puteți dezvolta o abordare diferită a convorbirii "critice" a conflictului
6. Învățarea din conflict
- Învățarea din modul în care conflictul a fost rezolvat
- Reflectând asupra a ceea ce ați învățat despre modul în care v-ați comportat în timpul conflictului
7. Recapitulare și discuție activă
- Revizuire și reamintire a celor mai utile modele
- Discutarea unor situații conflictuale specifice
- Încheiați cu acțiuni
Cerințe
- Conștientizarea nevoii de a rezolva conflictele de afaceri mai eficient
- Predarea acestui curs în echipă este ideală, dar ne adresăm și persoanelor individuale
Audiență
- De acest program vor beneficia toți managerii, supervizorii, executivii, personalul de resurse umane și profesioniștii care lucrează în medii în care conflictul este fie ignorat, fie rezolvat prost. Cursul va preda instrumente și modele care pot fi folosite pentru a vă îmbunătăți propria rezolvare a conflictului, dar poate fi folosit și pentru a-i ajuta pe alții să dobândească abilitățile critice pentru a avea succes la locul de muncă profesional modern.
Mărturii (5)
Discuții foarte deschise și bune
Martin - Novelis Deutschland GmbH
Curs - Strategic Management
Tradus de catre o masina
The interactive sessions, debates and getting to use actual examples for the session
JACOLIEN VOGES - Pernod Ricard
Curs - Kanban Management Professional 1
1.The presentation style of Mr. Andrew, engaging with the style of audience.
MUHAMMAD ZAID SALMAN - GAS MALAYSIA DISTRIBUTION SDN BHD
Curs - Market Forecasting
The references on the material, and everything else that was provided during the training. However, I would recommend advertising this training so more people can attend.
Freddie Martinez - City of Spruce Grove
Curs - Balanced Scorecard
I liked the alistair's knowledge and presentation style.