Schița de curs
1. Cele 5 etape ale rezolvării conflictelor
- Decideți cum va acționa fiecare în caz de conflict înainte ca acesta să înceapă
- Să te gestionezi mai bine în conflict
- Înțelegerea și rezolvarea conflictelor
- Repetarea interacțiunii conflictuale
- Învățarea din conflict
2. Decideți cum va acționa fiecare în caz de conflict înainte ca acesta să înceapă
- Construirea unor contracte sociale eficiente - Negocierea încălcărilor contractelor
- Reîmprospătarea contractelor sociale
3. Cum să te gestionezi mai bine în caz de conflict
- Înțelegerea și eliminarea violenței care împiedică rezolvarea conflictelor
- Dezvoltarea conștientizării impactului prejudecăților pe care le aduceți în conflict și cum să le atenuați
- Trecerea de la acțiunile formate de convingeri și presupuneri la faptele complete ale conflictului
- Identificarea prejudecăților în conflict și anularea impactului
- Cum să te maangezi atunci când ești declanșat emoțional de un conflict
4. Înțelegerea și rezolvarea conflictelor
- Înțelegerea motivațiilor, a dorințelor/nevoilor și a blocajelor celeilalte părți în conflict
- Învățați să "Încetiniți" conflictul pentru a fi mai eficienți în rezolvarea lui
- Ascultarea empatică și obținerea unei confirmări pozitive
- Cum să evitați să vă blocați în conflictul în sine și cum să vă asigurați că acesta este cu adevărat rezolvat.
5. Repetarea conflictului
- Cum să folosiți neuroștiința pentru a obține perspective diferite asupra conflictului, astfel încât să puteți dezvolta o abordare diferită a convorbirii "critice" conflictului
6. Învățarea din conflict
- Învățarea din modul în care a fost rezolvat conflictul
- Reflectarea asupra a ceea ce ați învățat despre cum v-ați comportat în timpul conflictului
7. Recapitulare și discuții active
- Revizuirea și reamintirea celor mai utile modele
- Discută situații specifice de conflict
- Închei cu o acțiune
Cerințe
- Conștientizarea de sine a nevoii de a rezolva mai eficient conflictele de afaceri
- Formarea acestui curs pe bază de echipă este ideală, dar ne adresăm și persoanelor individuale
Audiență
- Acest program va fi benefic pentru toți managerii, supervizorii, directorii, personalul de resurse umane și profesioniștii care lucrează în medii în care conflictul este fie ignorat, fie rezolvat prost. Cursul va preda instrumente și modele care pot fi folosite pentru a vă îmbunătăți propria rezolvare a conflictului, dar poate fi folosit și pentru a-i ajuta pe alții să dobândească abilitățile critice pentru a avea succes la locul de muncă profesional modern. .
Mărturii (3)
Am descoperit modalități de a echilibra stresul în diferite medii.
Vitalie
Curs - Stress Management Workshop
Tradus de catre o masina
Deschiderea, simțul umorului, abordarea și cunoștințele liderului
Justyna - e-file
Curs - Mindfulness Workshop
Tradus de catre o masina
A fost o experiență utilă atât din punct de vedere profesional, cât și din punct de vedere personal. Formatorul a fost foarte bine informat și ne-a oferit informații importante pe care să le folosim la locul de muncă, dar și în viața privată. Am reușit să reflectez asupra trăsăturilor mele de caracter și a celor din jurul meu și, prin intermediul lor, să beneficiez sau să mă îmbunătățesc. Exercițiile de gestionare a stresului au fost simple și utile pentru a fi aplicate.
Sara Sertori - ASSTRA Forwarding AG
Curs - Stress Management and Prevention
Tradus de catre o masina