Schița de curs

Noțiuni de bază Google Ads

    Setări de cont și gestionarea utilizatorilor Cea mai bună structură de cont pentru 2023 Ce este un scor de calitate și cum influențează acesta anunțurile dvs.

Search Configurarea campaniilor

    Search prezentare generală a campaniilor Cum se face o cercetare a cuvintelor cheie Liste de cuvinte cheie negative Campanii de marcă vs. campanii fără marcă Crearea structurii campaniilor în foi de calcul/excel Cum să scrii anunțuri convingătoare care să vândă Cum se încarcă campaniile în Google Ads Editor
Google Prezentare generală a Ads Editor
  • Configurarea campaniilor de anunțuri dinamice Search
  • Prezentare generală și configurare a extensiilor de anunțuri
  • Google Algoritmul de licitare a anunțurilor și strategiile de licitare
  • Înțelegerea modului în care funcționează Google Algoritmul de licitare a anunțurilor Strategii de licitație manuală și de maximizare a clicurilor de licitație Strategia de licitație Maximizarea conversiilor Maximizarea valorii conversiilor cu strategia de licitație ROAS țintă Ce este un ROAS de prag de rentabilitate și cum să vă calculați ROAS-ul țintă Utilizarea strategiilor de licitație de portofoliu

      Compararea strategiilor de licitație
    Google Configurarea Centrului comercial
  • Google Merchant Center pentru anunțuri de cumpărături Configurarea contului și conectarea la Google Anunțuri Procesul de creare a feed-ului Cum se creează manual feed-ul folosind foi de calcul Cum să creați feed în platforme terțe și pe care să o utilizați Cele mai bune practici privind titlurile produselor Cum să creezi imagini de produs care să iasă în evidență
  • Gestionarea programelor în Merchant Center

      Configurarea campaniilor Performance Max
    Configurarea și structurarea Performance Max Cum se adaugă semnale de audiență Configurarea grupurilor de active Gestionarea listelor de produse în campaniile Performance Max
  • Configurarea campaniilor de cumpărături standard
  • Procesul de configurare a campaniilor de cumpărături standard Tehnica avansată de derulare simultană a campaniilor Performance Max și Standard Shopping pentru a vă dubla veniturile

      Configurarea campaniilor YouTube

    Opțiuni de targetare în Youtube Ads - Campanii de Retargeting și Prospectare Configurarea și structurarea campaniilor Cele mai bune practici pentru creațiile video Cum să vă reîmprospătați videoclipurile

      Configurarea campaniilor Discovery și Display

    Opțiuni de targetare în campaniile Discovery și Display - Campaniile de Retargeting și Prospectare Configurarea și structurarea campaniilor Cele mai bune practici în materie de creativitate

      Optimizarea campaniilor

    Search optimizarea campaniilor Optimizarea campaniilor Performance Max Optimizarea campaniilor Standard Shopping Optimizarea campaniilor Youtube Optimizarea campaniilor Discovery și Display Utilizarea unor instrumente terțe pentru optimizarea campaniilor Google Ads

      Google Reguli și scripturi pentru anunțuri

    Utilizarea regulilor pentru a automatiza optimizarea conturilor Utilizarea scripturilor pentru a automatiza optimizarea conturilor

      Google Prezentare generală Tag Manager

    Avantajele utilizării Google Tag Manager Prezentare generală a Google Tag Manager

      Google Configurarea etichetei de anunțuri

    Cum se implementează Google Eticheta de anunțuri pe site-ul web Configurarea conversiilor îmbunătățite

      Google Analytics 4 Noțiuni de bază

    Cum se configurează un cont GA4 și cum se face legătura cu Google Anunțuri Configurarea evenimentelor GA4 Configurarea audiențelor GA4 Discrepanțe de date între Google Ads și Analytics

    Cerințe

    Nici unul

     7 ore

    Mărturii (2)

    Cursuri înrudite

    Categorii înrudite