Schița de curs
Noțiuni de bază Google Ads
-
Setări de cont și gestionarea utilizatorilor
Cea mai bună structură de cont pentru 2023
Ce este un scor de calitate și cum influențează acesta anunțurile dvs.
Search Configurarea campaniilor
-
Search prezentare generală a campaniilor
Cum se face o cercetare a cuvintelor cheie
Liste de cuvinte cheie negative
Campanii de marcă vs. campanii fără marcă
Crearea structurii campaniilor în foi de calcul/excel
Cum să scrii anunțuri convingătoare care să vândă
Cum se încarcă campaniile în Google Ads Editor
Înțelegerea modului în care funcționează Google Algoritmul de licitare a anunțurilor Strategii de licitație manuală și de maximizare a clicurilor de licitație Strategia de licitație Maximizarea conversiilor Maximizarea valorii conversiilor cu strategia de licitație ROAS țintă Ce este un ROAS de prag de rentabilitate și cum să vă calculați ROAS-ul țintă Utilizarea strategiilor de licitație de portofoliu
-
Compararea strategiilor de licitație
Gestionarea programelor în Merchant Center
-
Configurarea campaniilor Performance Max
Procesul de configurare a campaniilor de cumpărături standard Tehnica avansată de derulare simultană a campaniilor Performance Max și Standard Shopping pentru a vă dubla veniturile
-
Configurarea campaniilor YouTube
Opțiuni de targetare în Youtube Ads - Campanii de Retargeting și Prospectare Configurarea și structurarea campaniilor Cele mai bune practici pentru creațiile video Cum să vă reîmprospătați videoclipurile
-
Configurarea campaniilor Discovery și Display
Opțiuni de targetare în campaniile Discovery și Display - Campaniile de Retargeting și Prospectare Configurarea și structurarea campaniilor Cele mai bune practici în materie de creativitate
-
Optimizarea campaniilor
Search optimizarea campaniilor Optimizarea campaniilor Performance Max Optimizarea campaniilor Standard Shopping Optimizarea campaniilor Youtube Optimizarea campaniilor Discovery și Display Utilizarea unor instrumente terțe pentru optimizarea campaniilor Google Ads
-
Google Reguli și scripturi pentru anunțuri
Utilizarea regulilor pentru a automatiza optimizarea conturilor Utilizarea scripturilor pentru a automatiza optimizarea conturilor
-
Google Prezentare generală Tag Manager
Avantajele utilizării Google Tag Manager Prezentare generală a Google Tag Manager
-
Google Configurarea etichetei de anunțuri
Cum se implementează Google Eticheta de anunțuri pe site-ul web Configurarea conversiilor îmbunătățite
-
Google Analytics 4 Noțiuni de bază
Cum se configurează un cont GA4 și cum se face legătura cu Google Anunțuri Configurarea evenimentelor GA4 Configurarea audiențelor GA4 Discrepanțe de date între Google Ads și Analytics
Cerințe
Nici unul
Mărturii (2)
Am considerat că toate cele două zile de instruire au fost foarte informative și educaționale, dar conținutul abordat în ziua 2 (Social Media & Mobile Marketing, Analytics, precum și Strategia și Planificarea) a fost cel mai valoros pentru mine, deoarece se referă direct la activitatea mea actuală.
Sithabiso - Vodacom
Curs - Digital Marketing
Tradus de catre o masina
Ideea că puteam să pun orice întrebare și să trec de la un subiect la altul și faptul că instruirea a fost stabilită la nivelul potrivit pentru ceea ce aveam nevoie să știu.
Christian - Informa
Curs - B2B Brand Management
Tradus de catre o masina