Schița de curs

Introducere

  • Scurt istoric al Robloxului
  • Arhitectura Robloxului

Pornirea în față

  • Instalarea și crearea unui studiu Roblox
  • Înțelegerea părților și a proprietăților din scenă
  • Culoare și materiale
  • Prezentare generală a publicării și a testului de joc

Înțelegerea fundamentalilor

  • Folosirea variabilelor și atribuirea acestora
  • Schimbarea unei părți cu un script
  • Modificarea unei părți într-un patio
  • Schimbarea poziției, dimensiunii și vector3
  • Folosirea instrucțiunilor conditionale
  • Folosirea funcțiilor
  • Bucle While do și condiția de oprire a buclei
  • Folosirea tabelelor, listelor și perechilor cheie-valoare

Construirea unui joc

  • Crearea obiectelor de joc
  • Pietre explozive și teleportatori
  • Editarea terenului
  • Generarea obiectelor
  • Setarea unui leaderboard (clasament)
  • Design 3D

Animații

  • Folosirea animațiilor în jocuri
  • Folosirea unui editor de animație
  • Crearea unui teaser pentru framework FPS (First Person Shooter)

Sumeazări și următoarele pași

Cerințe

  • Cunoștințe de programare

Audiență

  • Dezvoltatori
  • Programatori
 14 ore

Numărul de participanți


Pret per participant

Mărturii (4)

Cursuri viitoare

Categorii înrudite