Schița de curs

Introducere

  • Prezentare generală a Roblox
  • Arhitectura Roblox

Noțiuni introductive

  • Instalarea și crearea unui studio Roblox
  • Înțelegerea părților și a proprietăților din scenă
  • Culori și materiale
  • Publicarea și prezentarea generală a testelor de joc

Înțelegerea noțiunilor de bază

  • Utilizarea variabilelor și a atribuirii
  • Modificarea unei piese cu ajutorul unui script
  • Modificarea unei părți într-un patio
  • Modificarea poziției, a dimensiunii și a vectorului3
  • Utilizarea instrucțiunilor condiționale
  • Utilizarea funcțiilor
  • Bucle While do și condiția de întrerupere a buclei
  • Utilizarea tabelelor, a listelor și a perechilor cheie/valoare

Construirea unui joc

  • Construirea obiectelor de joc
  • Mine și teleportori
  • Editor de teren
  • Generarea obiectelor
  • Configurarea unui clasament
  • Proiectarea modelului 3D

Animations

  • Utilizarea animațiilor în jocuri
  • Utilizarea unui editor de animații
  • Realizarea unui cadru FPS teaser

Rezumat și etapele următoare

Cerințe

  • Cunoștințe de programare

Audiență

  • Dezvoltatorii
  • Programatori
 14 ore

Mărturii (3)

Cursuri înrudite

Categorii înrudite