Schița de curs
Introducere
- Prezentare generală a Roblox
- Arhitectura Roblox
Noțiuni introductive
- Instalarea și crearea unui studio Roblox
- Înțelegerea părților și a proprietăților din scenă
- Culori și materiale
- Publicarea și prezentarea generală a testelor de joc
Înțelegerea noțiunilor de bază
- Utilizarea variabilelor și a atribuirii
- Modificarea unei piese cu ajutorul unui script
- Modificarea unei părți într-un patio
- Modificarea poziției, a dimensiunii și a vectorului3
- Utilizarea instrucțiunilor condiționale
- Utilizarea funcțiilor
- Bucle While do și condiția de întrerupere a buclei
- Utilizarea tabelelor, a listelor și a perechilor cheie/valoare
Construirea unui joc
- Construirea obiectelor de joc
- Mine și teleportori
- Editor de teren
- Generarea obiectelor
- Configurarea unui clasament
- Proiectarea modelului 3D
Animations
- Utilizarea animațiilor în jocuri
- Utilizarea unui editor de animații
- Realizarea unui cadru FPS teaser
Rezumat și etapele următoare
Cerințe
- Cunoștințe de programare
Audiență
- Dezvoltatorii
- Programatori
Mărturii (3)
Îmi plac foarte mult exercițiile
Ioan Adrian Gui - Bachner - Continental Automotive (avlad)
Curs - Unity: Developing 3D Games with C# and Javascript
Tradus de catre o masina
Totul s-a desfășurat într-un ritm perfect adaptat, într-un mod ușor de înțeles și accesibil, permițând o învățare eficientă și extinderea propriilor competențe. Formatorul este o persoană calificată, capabilă să explice multe aspecte în vederea îmbunătățirii proiectelor desfășurate în timpul cursului. Cu ajutorul unor exemple simple, el demonstrează și analizează aspectele importante care sunt necesare pentru a realiza modele mai avansate. Consider că formarea a fost foarte reușită.
Klaudia - CB POLAND sp. z o.o.
Curs - Blender: 3D Modeling Fundamentals
Tradus de catre o masina
Atmosfera, răbdarea trainerului, exercițiile și cunoștințele vaste atunci când am pus întrebări.
Magdalena - BUGLO Play Sp. z o.o.
Curs - 3D Modeling with Blender
Tradus de catre o masina