Schița de curs
Introducere
- Scurt istoric al Robloxului
- Arhitectura Robloxului
Pornirea în față
- Instalarea și crearea unui studiu Roblox
- Înțelegerea părților și a proprietăților din scenă
- Culoare și materiale
- Prezentare generală a publicării și a testului de joc
Înțelegerea fundamentalilor
- Folosirea variabilelor și atribuirea acestora
- Schimbarea unei părți cu un script
- Modificarea unei părți într-un patio
- Schimbarea poziției, dimensiunii și vector3
- Folosirea instrucțiunilor conditionale
- Folosirea funcțiilor
- Bucle While do și condiția de oprire a buclei
- Folosirea tabelelor, listelor și perechilor cheie-valoare
Construirea unui joc
- Crearea obiectelor de joc
- Pietre explozive și teleportatori
- Editarea terenului
- Generarea obiectelor
- Setarea unui leaderboard (clasament)
- Design 3D
Animații
- Folosirea animațiilor în jocuri
- Folosirea unui editor de animație
- Crearea unui teaser pentru framework FPS (First Person Shooter)
Sumeazări și următoarele pași
Cerințe
- Cunoștințe de programare
Audiență
- Dezvoltatori
- Programatori
Mărturii (4)
Aprenderea despre softul de calculatoare
Peter - Coleg Cambria
Curs - Blender: 3D Modeling Fundamentals
Tradus de catre o masina
Multe lucruri. Dar mai ales sarcini.
Daniel Klosowicz - Daniel Klosowicz, BUGLO Play Sp. z o.o.
Curs - 3D Modeling with Blender
Tradus de catre o masina
exemple practice și rezolvarea problemelor reale (în timpul creării de proiecte reale, jocuri etc.), adică bune practici și modul în care arată munca reală de proiect.
Michal Orlinski - relayr sp. z o.o.
Curs - VR rapid prototyping in Unity3D for architecture showcasing
Tradus de catre o masina
Mi-au plăcut faptul că toate întrebările pe care le-am pregătit anterior au fost răspunse; de asemenea, provocarea de 90 de minute pentru a crea un joc mic la final a fost o distracție bună!
Peter Melchart - Greentube IES GmbH
Curs - Unity: Developing 3D Games with C# and Javascript
Tradus de catre o masina