
Locuibili locali, cu instructori activi Lucrând într-o cursă de formare a echipei demonstrează prin discuții interactive și studii de caz fundamentele lucrării în echipă. Lucrul într-o echipă de formare este disponibilă ca "formare live la fața locului" sau "training live la distanță". Training-ul live la fața locului poate fi efectuat la fața locului la sediul clientului Moldova sau în centrele de formare corporativa NobleProg din România Moldova . Instruirea live la distanță este realizată printr-un desktop interactiv, la distanță. NobleProg - Furnizorul dvs. de formare locală
Machine Translated
Mărturii
Formatorul a făcut clasa foarte dinamyc și vă puteți spune că este foarte knowloable pe acest subiect.
Hewlett-Packard Centro de Servicios Globales, S. de R.L. de C.V.
Curs: Influence in Action
Machine Translated
ritmul, informațiile furnizate. modul în care a predat cu teoria și practica cazuri, handouts, exerciții, etc
Carlos Abascal - Hewlett-Packard Centro de Servicios Globales, S. de R.L. de C.V.
Curs: Influence in Action
Machine Translated
Aș dori să mai am o practică/exercițiu de negociere și nu doar una.
Susana Michel - Hewlett-Packard Centro de Servicios Globales, S. de R.L. de C.V.
Curs: Influence in Action
Machine Translated
Mi-a placut toate informațiile furnizate, cunoștințe și de partajare de experiență.
Mike Silva - Hewlett-Packard Centro de Servicios Globales, S. de R.L. de C.V.
Curs: Influence in Action
Machine Translated
Reflectându-mi propriul eu pentru a-i învăța pe alții
Roy Dekker - Axway GmbH
Curs: People and Team Management
Machine Translated
Working In A Team Course Outlines
- Înșiși
- Colegii lor (colegii)
- Șefii lor
- Membrii echipei lor
- Clienții lor interni și externi și părțile interesate
- Discuții facilite
- Prezentări de prezentare
- Exerciții și
- Studii de caz
- Apreciez nevoia de a-și gestiona propriul comportament înainte de a putea influența comportamentul altora
- Înțelegeți punctele forte și punctele slabe ale diferitelor mijloace de comunicare disponibile
- Apreciez modul de gestionare, motivare și dezvoltare a membrilor echipei
- Gestionați clienții lor interni și externi și părțile interesate
- Explicați modul de abordare a situațiilor dificile cu care se pot confrunta în birou
-
Identificați și rezolvați problemele comune în modul în care comunică și răspunde la alții la locul de muncă.
Îmbunătățește eficiența cu care se desfășoară activitatea ca echipă.
Înțelegeți individul, precum și nevoile colective ale unei echipe pentru a-și gestiona și a-și direcționa mai bine eforturile.
Înțelegeți semnificația și importanța inteligenței emoționale ca indicator și ghid pentru îmbunătățirea relațiilor umane la locul de muncă.
-
Lecții și discuții interactive.
Multe exerciții și practici.
Implementarea pe mâini într-un mediu live-lab.
-
Pentru a solicita o pregătire personalizată pentru acest curs, vă rugăm să ne contactați pentru a organiza.
-
Creați o direcție comună pentru a stabili viziunea colectivă, misiunea și obiectivele.
Promovarea unei culturi de colaborare pentru a dezvolta valori pozitive și pentru a motiva echipe.
Angajați echipe prin activități de construcție a echipelor, inovare și gestionarea conflictelor pentru a spori colaborarea.
Măsurarea performanței colaborării echipei pentru a analiza activitatea echipei și productivitatea echipei.
-
Lecții și discuții interactive.
Multe exerciții și practici.
Implementarea pe mâini într-un mediu live-lab.
-
Pentru a solicita o pregătire personalizată pentru acest curs, vă rugăm să ne contactați pentru a organiza.
Last Updated: