Cursuri de pregatire Comunicarea Eficientă 8 ore
Acest curs este conceput pentru a vă îmbunătăți abilitățile de comunicare prin explorarea caracteristicilor cheie ale unei comunicări eficiente și prin abordarea provocărilor comune de înțelegere. Prin exerciții practice și scenarii din lumea reală, veți învăța să gestionați emoțiile, să recunoașteți diferite stiluri de comunicare și să vă adaptați abordarea pentru a răspunde nevoilor diverșilor interlocutori.
Schița de curs
Programul cursului:
- Caracteristicile comunicării
- Principalele dificultăți de înțelegere
- Comportamente de comunicare eficientă
- Gestionarea emoțiilor în comunicare și diferențele de perspectivă
- Identificarea stilului de comunicare al interlocutorului și adaptarea discursului la nevoile acestuia
Ce veți învăța:
- Vă va ajuta să vă cunoașteți propriul stil de comunicare;
- Identificați în timp real stilul de comunicare al interlocutorului și vorbiți folosind limbajul acestuia;
- Să vă adaptați rapid la situații dificile.
Competențe dezvoltate:
- Ascultare activă
- Feedback
- Formarea de întrebări
- Comunicare eficientă
Cursurile publice necesita 5+ participanti
Cursuri de pregatire Comunicarea Eficientă 8 ore - Rezervare
Cursuri de pregatire Comunicarea Eficientă 8 ore - Solicitare
Comunicarea Eficientă 8 ore - Cerere de consultanta
Cerere de consultanta
Mărturii (1)
Perspective bune în ceea ce privește comunicarea eficientă și modul de simplificare a mesajului pentru public, construirea unui raport
Teemu - UPM-Kymmene Oyj
Curs - Effective Communication 8 hours
Tradus de catre o masina
Cursuri viitoare
Cursuri înrudite
Competențele de comunicare eficientă
21 oreCine ar trebui să participe
Colaboratori individuali, manageri, lideri de echipă, al căror succes depinde de capacitatea lor de a comunica clar, de a fi înțeleși și de a influența modul în care o altă persoană își desfășoară activitatea, precum și de a crea relații de lucru pozitive.
Descrierea cursului
Succesul individual și al echipei depinde de capacitatea indivizilor de a comunica cu alții, față în față, precum și virtual. Fiecare interacțiune cu o altă persoană determină modul în care sunteți perceput și fiecare interacțiune este o oportunitate de a dezvolta încrederea și de a exercita o influență pozitivă. Fie că faceți prezentări individuale sau în fața unui public de o mie de persoane, transmiteți informații unei echipe de proiect sau transmiteți un mesaj dificil, comunicarea eficientă este una dintre cele mai puternice abilități pentru atingerea obiectivelor dumneavoastră.
Acest curs vă dezvoltă capacitatea de a vă concentra asupra rezultatului, de a vă acorda la audiența dumneavoastră și de a vă dezvolta mesajul pentru claritate și impact. Capacitatea dumneavoastră de a crea un mediu pentru o discuție deschisă și un dialog continuu este esențială pentru succesul comunicării. Competențele de comunicare abordate în acest curs vă vor crește capacitatea de a exercita alegerea și controlul pentru fiecare tip de conversație, de a influența fără autoritate și de a îmbunătăți calitatea relațiilor și productivitatea.
Comunicarea interpersonală eficientă cu elemente de asertivitate
14 oreGoal
Formarea va avea ca scop revizuirea și îmbunătățirea competențelor necesare pentru a-și atinge obiectivele de afaceri atât în ceea ce privește munca individuală, cât și munca în echipă, în special prin dobândirea de către participanți a unor abilități precum:
- Construirea unui stil de comunicare eficient cu ceilalți
- Analiza practică a barierelor de comunicare și a tehnicilor active de prevenire a apariției acestora
- construirea de relații de sprijin în cadrul ansamblului
- munca eficientă în echipă
- Conștientizarea influenței reciproce în relația echipă-unitate și unitate-echipă
- Capacitatea de a utiliza o varietate de tehnici de gestionare a conflictelor
- Schimbarea atitudinilor și comportamentului lor modelarea constructivă (de exemplu, postura asertivă)
Metoda de lucru
Formarea este conceput ca un interactiv, în cazul în care participanții împărtășesc este de peste 80% din timp. Fiecare sesiune urmează o dinamică similară: deschiderea unui nou exercițiu obiceiuri (pentru a construi conștientizarea), mini-lectura pe tehnici (cunoștințe), practicarea de noi tactici și tehnici (abilități). După încheierea fiecărei sesiuni, participanții primesc materiale de sprijin pentru sesiunile discutate.
Materialele practice sunt rezumate printr-o mini-prelegere care explică bazele teoretice și mecanismele psihologice fundamentale pe care participanții le experimentează în timp ce lucrează în sala de antrenament.
Competențele de Comunicare în Afaceri
35 oreSkillurile de comunicare au fost recunoscute de mult timp ca esențiale pentru succesul profesional, iar mulți cariere s-au blocat, au avut probleme sau au stagnat datorită lipsei acestor abilități. Contrar miturilor urbanelor, puțini dintre noi ne-născem cu această abilitate; în schimb, majoritatea a practicat sau a învățat din greșeli. Acest curs este conceput pentru a ajuta participanții să-și îmbunătățească skillurile de comunicare și, ca rezultat, abilitatea lor de a lucra cu alți oameni.
Skillurile de mediere sunt subtil diferite în mod semnificativ. O comunicare excelentă este o prealabilă, dar mai importantă este capacitatea de a asculta și de a prelua ceea ce se spune. Rolul mediatorului este să ajute părțile să găsească o soluție la problema lor și să ajungă la un rezultat pe care ambele părți să fie bucuroase să-l accepte. Mediatorii evită luarea de poziții, făcerea de judecăți sau oferirea de ghidare. Sunt doar responsabili pentru dezvoltarea unei comunicări eficiente și construirea unui consens între părți. Acest curs acoperă, în plus față de comunicare, spectrul mai larg de skilluri necesare pentru a fi un mediator eficient.
Engleza de Afaceri pentru Vorbitori Non-Nativi
14 oreAcest curs de instruire condus de un prezentator (online sau local) este destinat persoanelor care lucrează într-un mediu de afaceri internațional și doresc să-și îmbunătățească rapid abilitățile de ascultare, vorbire și scriere pentru a deveni lideri și membri mai eficienți ai echipei.
La finalul acestui curs, participanții vor putea:
- Avea la dispoziție unelte și tactici pentru a-și extinde rapid vocabularul în context de muncă.
- Concentra-se doar pe părțile relevante ale limbii engleze necesare pentru a fi mai eficienți la locul de muncă.
- A-și câștiga încrederea în abilitatea de a comunica cu autoritate prin telefon, e-mail și în întâlniri.
- Să practice tehnici pentru a influența și convinge clienți, manageri și colegi.
- A aplica un abordare sistemată pentru a-și continua îmbunătățirea abilităților în Engleza de Afaceri după curs.
Coachaj Eficient și Comunicare
14 oreAceastă formare live, condusă de un instructor în Moldova (online sau la fața locului) se adresează oricărei persoane care dorește să își îmbunătățească abilitățile de coaching și comunicare.
Până la sfârșitul acestei formări, participanții vor fi capabili să:
- Înțeleagă impactul coaching-ului și al comunicării eficiente asupra angajamentului de la egal la egal.
- Să învețe și să aplice diferitele bune practici de coaching și comunicare.
- Îmbunătățească abilitățile de comunicare și influențare.
- Să desfășoare sesiuni de coaching cu încredere.
Masterează Comunicarea și Colaborarea
21 oreScop
Nevoia de persoane cu un puternic simț al afacerilor, abilități interpersonale și capacități de conducere nu a fost niciodată mai mare. Acest curs își propune să doteze profesioniștii din toate specializările cu cunoștințele și abilitățile necesare pentru a colabora și comunica eficient.
Stăpânirea Communication și Collaboration are ca scop găsirea unui teren comun între persoanele specializate, și cele nespecializate, pentru a îmbunătăți comunicarea în toate domeniile de activitate. Încorporează strategii acționabile și exemple și sfaturi din lumea reală și vă va ajuta să vă îmbunătățiți abilitățile și să deveniți un comunicator și un colaborator mai eficient - indiferent dacă sunteți un lider aspirant sau un profesionist cu experiență.
Scopul cursului este de a ajuta participanții să devină mai eficienți în viața lor profesională prin completarea "hard skills" tehnice cu "soft skills" esențiale. Participanții vor
- se vor putea integra mai bine în organizații prin înțelegerea dinamicii organizațiilor în afara funcțiilor specializate
- vor învăța cum să colaboreze și să comunice cel mai bine problemele tehnice în beneficiul reciproc al vorbitorului și al ascultătorului
- vor fi mai capabili să transmită informații de specialitate unui public profan
Formatul cursului
- Prelegere interactivă și discuții.
- Sesiuni interactive de rezolvare a problemelor.
Opțiuni de personalizare a cursului
- Pentru a solicita o formare personalizată pentru acest curs, vă rugăm să ne contactați pentru a aranja.
Comunicarea și influența pentru membrii echipei
14 oreLa sfârșitul cursului, delegații vor fi capabili să:
- Apreciază necesitatea de a-și gestiona propriul comportament înainte de a-i putea influența pe ceilalți’ comportament
- să înțeleagă punctele forte și punctele slabe ale diferitelor mijloace de comunicare disponibile.
- să își gestioneze clienții interni și externi și părțile interesate
Formatul cursului
Cursul va fi o combinație extrem de interactivă de:
- Discuții facilitate
- Prezentări de diapozitive
- Exerciții și
- studii de caz
Comunicarea și Influenzarea - Pentru Manageri și Lideri de Echipă
14 orePublic
Personalul care trebuie să fie pe deplin conștient de problemele legate de comunicare și influențare:
- Colegii lor
- Șefii lor
- Clienții lor interni și externi și părțile interesate
Formatul cursului
Cursul va fi o combinație extrem de interactivă a:
- Discuții facilite
- Prezentări de prezentare
- Exerciții și studii de caz
Până la sfârșitul cursului, delegații vor putea:
- Apreciez nevoia de a-și gestiona propriul comportament înainte de a putea influența comportamentul altora
- Înțelegeți punctele forte și punctele slabe ale diferitelor mijloace de comunicare disponibile
- Gestionați clienții lor interni și externi și părțile interesate
- Explicați modul de abordare a situațiilor dificile cu care se pot confrunta în birou
Feedforward: O Nouă Abordare în Comunicarea Directoriei
7 oreAceastă instruire condusă de instructor, live, în Moldova (online sau pe loc) este destinate liderilor și managerilor la nivel începător până la intermediar care doresc să adopte tehnicii feedforward pentru a îmbunătăți implicarea echipei, coaching-ul și conversațiile de performanță.
Influirențe și Evitarea Conflictelelor
21 orePublic
- Personalul care trebuie să fie pe deplin conștient de problemele legate de influențarea și evitarea conflictelor cu:
- Colegii lor
- Șefii lor
- Clienții lor interni și externi și părțile interesate
Obiectivele cursului
Până la sfârșitul cursului, delegații vor putea:
- Apreciez nevoia de a-și gestiona propriul comportament înainte de a putea influența comportamentul altora
- Înțelegeți punctele forte și punctele slabe ale diferitelor mijloace de comunicare disponibile
- Gestionați clienții lor interni și externi și părțile interesate
Format
Cursul va fi o combinație extrem de interactivă a:
- Discuții facilite
- Prezentări de prezentare
- Exerciții și
- Studii de caz
Gestionarea Echipei de Muncă Distantă
7 oreAcest curs de formare live, condus de un instructor în Moldova (online sau la fața locului) se adresează managerilor și directorilor care doresc să implementeze instrumentele, competențele și metodologiile potrivite pentru a gestiona echipe la distanță.
Până la sfârșitul acestui training, participanții vor fi capabili să:
- Să exploreze conducerea la distanță, structurile și componentele pentru a adapta cu succes o configurație de lucru la distanță.
- Să dezvolte încrederea, obiectivele, cultura și munca în echipă pentru a crea o echipă la distanță eficientă și productivă.
- Să utilizeze instrumentele și tehnologiile existente pentru a îmbunătăți comunicarea și colaborarea virtuală.
- Să pună în aplicare metode de stabilire a obiectivelor și de gestionare a proiectelor pentru a măsura performanța unei echipe la distanță.
Negociere
14 oreAcest curs de două zile este conceput pentru persoanele care doresc să obțină rezultate mai bune în urma negocierilor cu clienții, furnizorii și colegii. Învață abilitățile și tacticile utilizate de negociatorii eficienți și le creează încrederea necesară pentru a reuși.
Delegații învață diferitele stiluri de negociere și cum să își maximizeze puterea personală, protejând în același timp relațiile importante. Cursul este foarte participativ, cu o combinație de prelegeri, discuții, coaching și exerciții.
Eficiența Personală și Gestionarea Sfaturilor
7 orePublic
Managerii, liderii de echipă și membrii personalului care consideră că:
- Participă la prea multe întâlniri
- Timpul lor este „furat” de alți oameni
- Ei nu pot ajunge la fundul zilei de muncă din cauza lipsei de planificare, previziune sau prioritizare
Formatul cursului
Cursul va fi o combinație extrem de interactivă a:
- Discuții facilite
- Prezentări de prezentare
- Exerciții și studii de caz
Până la sfârșitul cursului, delegații vor putea:
- Apreciază nevoia de a gestiona întrunirile în mod eficient – respectând presiunile de timp ale celor pe care îi invită la întâlniri
- Urmați procesele standard pentru apelarea, gestionarea și pregătirea rezultatelor întâlnirilor
- Apreciază mai larg câteva dintre modalitățile de a te gestiona pe ei înșiși și timpul lor mai eficient: să lucrezi mai inteligent, nu mai greu...
Gestionarea Resurselor Umane și a Echipei
21 orePublic
Personalul care trebuie să fie pe deplin conștient de problemele legate de Persoane și Management echipei pentru:
- Înșiși
- Colegii lor (colegii)
- Șefii lor
- Membrii echipei lor
- Clienții lor interni și externi și părțile interesate
Formatul cursului
Cursul va fi o combinație extrem de interactivă a:
- Discuții facilite
- Prezentări de prezentare
- Exerciții și
- Studii de caz
Până la sfârșitul cursului, delegații vor putea:
- Apreciez nevoia de a-și gestiona propriul comportament înainte de a putea influența comportamentul altora
- Înțelegeți punctele forte și punctele slabe ale diferitelor mijloace de comunicare disponibile
- Apreciez modul de gestionare, motivare și dezvoltare a membrilor echipei
- Gestionați clienții lor interni și externi și părțile interesate
- Explicați modul de abordare a situațiilor dificile cu care se pot confrunta în birou
Comunicare și Muncă în Echipă
7 oreAcest training live, condus de un instructor în Moldova (online sau la fața locului) se adresează liderilor de echipă și membrilor echipei care doresc să îmbunătățească modul în care comunică, colaborează și relaționează între ei. Urmând o serie de practici, echipele pot îmbunătăți aceste abilități, ducând la o muncă mai productivă și la o viață profesională mai fericită.
La finalul acestei formări, participanții vor fi capabili să:
- Identifice și să abordeze probleme comune în modul în care comunică și răspund celorlalți la locul de muncă.
- Să îmbunătățească eficiența cu care se desfășoară munca în echipă.
- Să înțeleagă atât nevoile individuale, cât și cele colective ale unei echipe, astfel încât să gestioneze și să direcționeze mai bine eforturile acesteia.
- Să înțeleagă semnificația și importanța inteligenței emoționale ca indicator și ghid pentru îmbunătățirea relațiilor umane la locul de muncă.