Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Schița de curs
Înțelegerea pe noi înșine și pe ceilalți
- Ce ne face să ne comportăm așa cum facem? Cum putem înțelege care părți ale acestui comportament sunt acceptabile – este cerut de rolul nostru în afacere – și care părți nu sunt acceptabile? Cum putem „adapta” comportamentul pentru a preveni cauzele conflictului sau pentru a dezamorsa conflictul cauzat de alții? Ce înțelegem prin Eficac Communication în situații de conflict potențiale și reale?
Inteligenta emotionala
- Emoțiile și consecințele lor atât în crearea, cât și în tratarea conflictului. Importanța înțelegerii „EQ”-ului nostru (spre deosebire de IQ-ul mai standard) Cele cinci etape ale modelului de inteligență emoțională a lui Goleman: Conștientizarea de sine Sine-Management Motivație Empatie Socială Aptitudini
Analiza tranzacțională
- De ce acționăm/reacționăm într-un anumit mod față de colegi și clienți? Cum putem construi relații cu colegii și clienții? Care sunt beneficiile „True Rapport” în relațiile noastre interpersonal?
Client și părți interesate Management
- Satisfacerea părților interesate Analiza părților interesate: părțile interesate interne și externe Gestionarea conflictelor în interacțiunile cu clienții și/sau cu părțile interesate
Assertiveness
- Agresiv v asertiv v supus Beneficiile comportamentului asertiv
Confruntare
- Modelul de confruntare – Conversații înverșunate Modelul PRO: un șablon pentru planificarea și întreprinderea cu succes a conversațiilor înverșunate
Gestionarea conflictului
- Ce cauzează conflictul? Fazele gestionării conflictului Înțelegerea conflictului Înțelegerea poziției dvs./a celeilalte persoane în conflict Rezolvarea conflictului
14 ore
Mărturii (5)
Cel mai bun training la care am participat în ultima vreme, substanțial, multe cunoștințe și soluții și referințe.
Angelika - LKQ Polska Sp. z o. o.
Curs - Handling Conflict with Confidence
Tradus de catre o masina
posibilitatea de a discuta deschis problemele ridicate
Zuzanna - LKQ Polska Sp. z o. o.
Curs - Handling Conflict with Confidence
Tradus de catre o masina
I enjoyed the trainer Attitude and style, her knowledge and structure of training.
Mahsa Chegini - Albemarle
Curs - Handling Conflict with Confidence
The theorie was OK, partly aready known. The excercises and the following analysis were very helpfull.
Iwona Hiltebrand - Credit Suisse AG
Curs - Handling Conflict with Confidence
short & to the point