Schița de curs

Înțelegerea pe noi înșine și pe ceilalți

    Ce ne face să ne comportăm așa cum facem? Cum putem înțelege care părți ale acestui comportament sunt acceptabile – este cerut de rolul nostru în afacere – și care părți nu sunt acceptabile? Cum putem „adapta” comportamentul pentru a preveni cauzele conflictului sau pentru a dezamorsa conflictul cauzat de alții? Ce înțelegem prin Eficac Communication în situații de conflict potențiale și reale?

Inteligenta emotionala

    Emoțiile și consecințele lor atât în crearea, cât și în tratarea conflictului. Importanța înțelegerii „EQ”-ului nostru (spre deosebire de IQ-ul mai standard) Cele cinci etape ale modelului de inteligență emoțională a lui Goleman: Conștientizarea de sine Sine-Management Motivație Empatie Socială Aptitudini

Analiza tranzacțională

    De ce acționăm/reacționăm într-un anumit mod față de colegi și clienți? Cum putem construi relații cu colegii și clienții? Care sunt beneficiile „True Rapport” în relațiile noastre interpersonal?

Client și părți interesate Management

    Satisfacerea părților interesate Analiza părților interesate: părțile interesate interne și externe Gestionarea conflictelor în interacțiunile cu clienții și/sau cu părțile interesate

Assertiveness

    Agresiv v asertiv v supus Beneficiile comportamentului asertiv

Confruntare

    Modelul de confruntare – Conversații înverșunate Modelul PRO: un șablon pentru planificarea și întreprinderea cu succes a conversațiilor înverșunate

Gestionarea conflictului

    Ce cauzează conflictul? Fazele gestionării conflictului Înțelegerea conflictului Înțelegerea poziției dvs./a celeilalte persoane în conflict Rezolvarea conflictului
Cele cinci moduri de gestionare a conflictelor ale lui Kilmann – și cum să le aplici
  • Reducerea decalajului
  •  14 ore

    Mărturii (5)

    Cursuri înrudite

    Effective Conflict Resolution for professionals

    7 ore

    Categorii înrudite