Cursuri de pregatire Diferențele interculturale în lucru în echipă
Scopul și obiectivul formării Formarea se adresează tuturor celor care au de-a face cu reprezentanți ai diferitelor culturi în activitatea lor profesională. Formarea se adresează atât persoanelor care intenționează să stabilească (sau care stabilesc deja) contacte de afaceri cu parteneri străini, poartă negocieri, își vând și își promovează produsele, cât și celor care cooperează cu străinii în Polonia. La formare pot participa reprezentanți din diverse industrii, indiferent de vârstă sau de nivelul managerial. În funcție de cerere, formarea poate fi adaptată pentru un grup avansat într-un anumit domeniu și se poate concentra pe o anumită regiune sau țară (de exemplu, țările scandinave, țările arabe etc.) Formarea este deschisă, dar poate fi închisă și adresată unei anumite companii/grupuri de persoane, după cum este necesar.
Schița de curs
1. Introducere în problemele de comunicare
- procesul de comunicare și etapele sale
- importanța comunicării verbale și nonverbale
- tehnici și instrumente pentru o comunicare eficientă.
- Comunicarea directă versus comunicarea prin intermediul mijloacelor de comunicare: telefon, e-mail, mesagerie instantanee.
Principiile comunicării eficiente ca element esențial în comunicarea eficientă într-o organizație
- autoanaliză a propriului stil de comunicare
- greșeli în comunicare corectarea și evitarea acestora
- bariere în comunicare
- etapele creării contactului interpersonal
3. conducerea eficientă a conversațiilor
- conturarea propriei imagini în rolul de emițător și receptor al unui mesaj
- răspunsul asertiv la obiecții, critici și laude
- recunoașterea și evitarea barierelor în calea comunicării, ascultarea activă ca instrument de comunicare eficientă recunoașterea și tratarea factorilor care interferează cu ascultarea și înțelegerea declarațiilor
- arta de a pune întrebări
- mecanisme și tehnici psihologice de exercitare a influenței
4 Aspecte interculturale ale comunicării
- elementele de bază ale relației proximitate - distanță în comunicare
- formularea mesajului în comunicarea interculturală
- exprimarea de sine și percepția interculturală
- citirea culturală a mesajelor
- atitudini culturale în comunicarea și negocierea de zi cu zi
- procesul decizional cultural
5 Principii de bază ale comunicării interculturale
- culturi orientate spre contact
- culturi orientate spre reguli
- culturi pro-partener și pro-transacțiune
- culturi ceremoniale și culturi neceremoniale
- culturi monocrome și culturi policrome
- "a" înseamnă întotdeauna "a" ? -presupuneri ascunse și așteptări tacite în comunicarea cu reprezentanții culturilor respective
6 "Manualul antreprenorului" - ce trebuie să faci, ce nu trebuie să faci și "faux pas" totale
- Culturi din Europa de Vest (Germania, Franța, Italia)
- Culturi din fosta URSS
- Cultura americană
7 Rezumat
Cerințe
Cursul are un caracter general și participarea nu necesită cunoștințe de specialitate.
Cursurile publice necesita 5+ participanti
Cursuri de pregatire Diferențele interculturale în lucru în echipă - Rezervare
Cursuri de pregatire Diferențele interculturale în lucru în echipă - Solicitare
Mărturii (1)
exemple din viața zilnică a formatorului, cum ar fi unele povești, anecote și afuriși
Aleksandra Krupa - LKQ Polska Sp. z o. o.
Curs - Różnice międzykulturowe w pracy zespołowej
Tradus de catre o masina
Cursuri viitoare
Cursuri înrudite
Timp Autoustinian Management
14 oreAceastă instruire live, condusă de un instructor în Moldova (online sau la fața locului) se adresează persoanelor de toate nivelurile care doresc să învețe și să aplice principiile și tehnicile de autogestionare a timpului.
La sfârșitul acestei formări, participanții vor fi capabili să:
- Să identifice și să depășească principalele bariere și provocări pentru o gestionare eficientă a timpului propriu.
- Să stabilească obiective SMART (specifice, măsurabile, realizabile, relevante și limitate în timp) și să le alinieze cu valorile și viziunea lor.
- Prioritizarea și programarea sarcinilor și activităților utilizând diverse instrumente și metode, cum ar fi principiul Pareto, analiza ABC, matricea Eisenhower și legea lui Parkinson.
- Monitorizarea și urmărirea utilizării timpului și identificarea și eliminarea pierderilor de timp și a distragerilor.
- Să delege și să atribuie sarcini în mod corespunzător și să comunice clar și asertiv cu ceilalți.
- Să își gestioneze emoțiile și nivelul de stres în perioade de incertitudine și presiune.
Avoiding Stress, Achieving Resilience
7 oreStresul a devenit un factor permanent prezent în viețile fiecăruia dintre noi. Trăim în acest secol al vitezei și aproape toată lumea acuză dificultăți generate de stresul de zi cu zi. Traficul aglomerat, încărcătura cu sarcini profesionale, incertitudinile generate de finalul perioadei de pandemie...toate aceste situații sunt generatoare de disconfort și pot afecta stare psihică și emoțională a angajaților din companii. Studiile ultimilor ani susțin că stresul a devenit al doilea mare factor care afectează starea de sănătate a angajaților.
Factorii stresori pot genera o serie de reacții emoționale asociate cu teama, tristețea, dezamăgirea, furia, oboseala ș.a.m.d., iar fiecare dintre aceste reacții pot avea intensități diferite pornind de la un stres de nivel moderat de nivel 1-2, trecâd printr-un stres accentuat de nivel 3-4 și ajungând la un stres intens de tip burnout de nivel 5.
Ne propunem să discutăm despre modalități prin care putem recunoaște nivelul de stres la care ne aflăm și care ar fi câteva obiective pe care le putem avea pentru a depăși mai ușor încărcătura emoțională.
În ultima parte vom discuta câteva "tips and tricks" la care să facem apel pentru a diminua stresul și a crește reziliența pentru fiecare nivel.
Gestionarea Sindromei de Ustură Profesională, Stresului și al Emoțiilor dificile
14 oreCursul a fost pregătit ca unul interactiv. Activitatea participanților ocupă peste 80% din timpul cursului. Fiecare sesiune se desfășoară conform unei dinamici similare, pe baza unei metode care ia în considerare ciclul de învățare al lui Kolb: deschiderea exercițiului pentru un nou obicei (conștientizarea); scurte prelegeri despre tehnici (cunoștințe) și noi tehnici de practicat (abilități și experiență). După finalizarea fiecărei sesiuni, participanții vor primi toate informațiile legate de sesiunea respectivă.
Există prelegeri scurte care concluzionează aspectele practice și explică mecanismele psihologice de bază legate de experiența profesională a participanților.
Gândire Critică
14 oreAceastă formare live, condusă de un instructor în Moldova (online sau la fața locului) se adresează profesioniștilor și managerilor de nivel începător până la mediu care doresc să își îmbunătățească gândirea critică, luarea deciziilor și capacitățile de rezolvare a problemelor în contexte personale și profesionale.
La sfârșitul acestei formări, participanții vor fi capabili să:
- Să identifice prejudecățile și erorile logice în raționament.
- Să aplice tehnici de gândire critică în scenarii din lumea reală.
- Să îmbunătățească procesele decizionale prin analize structurate.
- Să îmbunătățească strategiile de rezolvare a problemelor pentru situații complexe.
Ghid strategic și gândire critică
7 oreAcest curs este conceput pentru a vă îmbunătăți capacitatea de a gândi strategic, oferindu-vă abilitățile de a aborda situații complexe, de a evita prejudecățile și de a lua decizii bine informate, rapid și precis. Printr-o explorare structurată a diferitelor stiluri de gândire și a capcanelor comune în gândirea strategică, veți dezvolta o înțelegere cuprinzătoare a modului în care puteți aplica gândirea strategică în activitățile dumneavoastră profesionale.
Inteligența Emotională (IE)
7 oreAceastă instruire live, condusă de un instructor în Moldova (online sau la fața locului) se adresează echipelor care doresc să evalueze, să gestioneze și să evalueze EQ-ul individual și al echipei.
Până la sfârșitul acestei formări, participanții vor fi capabili să:
- Să măsoare EQ-ul individual pentru a înțelege cum să interacționeze mai bine cu colegii lor.
- Să înțeleagă emoțiile și stilurile comportamentale ale altor persoane pentru a îmbunătăți relațiile cu colegii de echipă.
- Să utilizeze inteligența emoțională pentru a forma un mediu de lucru pozitiv și productiv.
- Să utilizeze inteligența emoțională pentru a gestiona schimbările și conflictele la locul de muncă.
Cum să Gestiuniți Stresul și să Evitați Eșuarea profesională
7 oreAceastă formare live, condusă de un instructor în Moldova (online sau la fața locului) se adresează persoanelor stresate care doresc să își gestioneze eficient stresul și să obțină o stare mai calmă, mai clară și mai energică în viața de zi cu zi.
La finalul acestei formări, participanții vor fi capabili să:
- Înțeleagă cele două tipuri de stres: stres și eustres.
- Să își articuleze indicatorii și amelioratorii personali ai stresului.
- Să creeze un plan cu rutine specifice pentru a spori calmul, claritatea și energia, minimizând în același timp stresul acumulat în timpul zilei.
- Să schimbați emoțiile negative și să le stimulați pe cele pozitive folosind tehnici dovedite.
- Să vă confruntați cu convingerile care cauzează stresul și care vă lipsesc de putere în ceea ce privește munca, viața și relațiile.
Conștientizare pentru Profesionali din Afaceri
14 oreAcest atelier live condus de un instructor în Moldova (online sau la fața locului) se adresează profesioniștilor din domeniul afacerilor care doresc să integreze mindfulness în mediul lor de lucru pentru a stimula productivitatea, leadership-ul și bunăstarea.
Până la sfârșitul acestui curs, participanții vor fi capabili să:
- Înțeleagă știința și principiile din spatele mindfulness.
- Să dezvolte conștiința de sine pentru a îmbunătăți abilitățile de luare a deciziilor și de leadership.
- Să îmbunătățească concentrarea, productivitatea și inteligența emoțională.
- Să gestioneze stresul, incertitudinea și situațiile de mare presiune de la locul de muncă.
- Promovarea unei culturi a muncii pozitive și colaborative.
- Aplicarea tehnicilor de mindfulness pentru a spori creativitatea și rezolvarea problemelor.
Gestionarea Echipei de Muncă Distantă
7 oreAcest curs de formare live, condus de un instructor în Moldova (online sau la fața locului) se adresează managerilor și directorilor care doresc să implementeze instrumentele, competențele și metodologiile potrivite pentru a gestiona echipe la distanță.
Până la sfârșitul acestui training, participanții vor fi capabili să:
- Să exploreze conducerea la distanță, structurile și componentele pentru a adapta cu succes o configurație de lucru la distanță.
- Să dezvolte încrederea, obiectivele, cultura și munca în echipă pentru a crea o echipă la distanță eficientă și productivă.
- Să utilizeze instrumentele și tehnologiile existente pentru a îmbunătăți comunicarea și colaborarea virtuală.
- Să pună în aplicare metode de stabilire a obiectivelor și de gestionare a proiectelor pentru a măsura performanța unei echipe la distanță.
Eficiența Personală și Gestionarea Sfaturilor
7 orePublic
Managerii, liderii de echipă și membrii personalului care consideră că:
- Participă la prea multe întâlniri
- Timpul lor este „furat” de alți oameni
- Ei nu pot ajunge la fundul zilei de muncă din cauza lipsei de planificare, previziune sau prioritizare
Formatul cursului
Cursul va fi o combinație extrem de interactivă a:
- Discuții facilite
- Prezentări de prezentare
- Exerciții și studii de caz
Până la sfârșitul cursului, delegații vor putea:
- Apreciază nevoia de a gestiona întrunirile în mod eficient – respectând presiunile de timp ale celor pe care îi invită la întâlniri
- Urmați procesele standard pentru apelarea, gestionarea și pregătirea rezultatelor întâlnirilor
- Apreciază mai larg câteva dintre modalitățile de a te gestiona pe ei înșiși și timpul lor mai eficient: să lucrezi mai inteligent, nu mai greu...
Factori Umane Esențiale
7 oreAudiență:
- Orașe de management sau leadership.
- Membru proiect care doresc să-și îmbunătățească abilitățile echipei.
- Orașe de leadership operațional care doresc să-și îmbunătățească setul de abilități interpersonale.
Prezentare generală:
Acest curs este condus de instrucționist, prezentat de specialiști cu experiență în factorii umani care au oferit instruire de calitate ridicată în numeroase industrii la risc ridicat, inclusiv aviație, energie nucleară, producători de petrol și gaz, asistență sanitară și sport de vârf. Importanța conștientizării riscurilor și a siguranței este accentuată în continuare pe parcursul prezentării cu ajutorul studiilor de caz despre accidente din diverse industrii. Cursul duce candidatul prin funcțiile de bază ale cogniției umane și arată cum această înțelepciune poate fi transformată în instrumente practice. Acest set de unelte poate apoi fi introdus în mediul de muncă la nivel practic, politic și procesual pentru a îmbunătăți performanța, eficiența și fiabilitatea. Cursul este deosebit de relevant pentru companiile care folosesc din ce în ce mai multe tehnologii noi. Utilizarea listelor de verificare și aplicarea adecvată a procedurilor operaționale standard sunt explorează cu atenție. Există un accent special pus pe riscul operațional și asupra performanței luării deciziilor sub presiune. Cursul se încheie cu o prezentare a caracteristicilor factorilor umani ale echipelelor de performanță ridicată și considera ce putem învăța toți.
La sfârșitul acestui training, participanții vor putea:
- Înțelege principiile de bază ale cogniției umane.
- Aplica înțelegerea lor la dezvoltarea unor unelte cognitive pentru a îmbunătăți performanța.
- Înțelege principiile cheie necesare pentru a îmbunătăți conformitatea, fiabilitatea și performanța.
Formatul cursului:
- Condus de instrucționist.
- Prezentații, briefings și analiza accidentelor bazate pe scenarii.
- Ateleieruri de grup cu scenarii și prezentări de grup.
Acest curs este disponibil în acest moment doar în engleză
Factori Umani pentru Performanța Afacerii
14 orePublicul:
- Orice rol de management, supraveghere sau conducere.
- Membri ai echipei care doresc să își îmbunătățească abilitățile de lucru în echipă.
- Orice lider operațional care dorește să își îmbunătățească abilitățile interpersonale.
Prezentare generală:
Există concepții greșite conform cărora Human Factors (HF) este o disciplină care se aplică doar în industrii critice din punct de vedere al siguranței, cum ar fi aviația, medicina și sectoarele petrolului și gazelor. De fapt, există beneficii tangibile ale investițiilor în HF dincolo de îmbunătățirea siguranței.
Eficiență operațională îmbunătățită: Oferirea unor instrumente care să le permită unei echipe să gestioneze volumul de muncă, să rezolve probleme și să ia decizii eficiente îi echipează cu capacitatea de a face față dificultăților legate de muncă fără a fi nevoie de intervenția unui nivel superior. Indiferent de context, membrii echipelor din prima linie sunt capabili să gestioneze situații complexe și dinamice.
Angajamentul sporit al angajaților și reputația mărcii: Împuternicirea membrilor echipei de a gestiona situațiile de lucru crește angajamentul angajaților și îmbunătățește interacțiunile cu clienții. O organizație care poate demonstra angajamentul de a se îmbunătăți și de a investi în personalul său va culege beneficiile unei satisfacții profesionale sporite.
Absenteism redus, retenție crescută: Timpul de absență de la locul de muncă din cauza stresului și a oboselii poate fi abordat parțial prin intermediul formării HF. Dar moralul la locul de muncă va afecta, fără îndoială, nivelul de stres individual. Investment într-o combinație de formare pentru gestionarea stresului și a oboselii și introducerea unor programe de sprijin între colegi demonstrează un angajament față de bunăstarea angajaților care, potrivit Deloitte, va avea ca rezultat un randament de 500% în ceea ce privește reducerea absenteismului și îmbunătățirea retenției.
Pe scurt, aceleași abilități care îi ajută pe piloți, chirurgi și foratori de platforme petroliere pot fi aplicate mult mai frecvent pentru a aduce beneficii unei organizații dincolo de siguranță.
La finalul acestui curs de formare, participanții vor fi capabili să:
- Înțeleagă principiile de bază ale cunoașterii umane.
- Să aplice înțelegerea lor la dezvoltarea de instrumente cognitive pentru a îmbunătăți performanța.
- să demonstreze cunoașterea principiilor cheie necesare pentru a îmbunătăți conformitatea, fiabilitatea și performanța.
Formatul cursului:
- Condus de instructor.
- Prezentări bazate pe scenarii, ședințe de informare și analiză a accidentelor.
- Ateliere de lucru pe scenarii și prezentări de grup.
În prezent, acest curs este disponibil numai în limba engleză.
Luarea Deciziilor Sub Presiune
14 oreAudiență:
- Toate rolurile de management.
- Manageri responsabili, titulari de poziții în domeniul siguranței sau riscurilor.
- Manageri experimentați care doresc să-și îmbunătățească competențele de gestionare a riscurilor și siguranței.
Prezentare generală:
Această curs explorează principalele factori care influențează luarea deciziilor în situații de presiune. Nimic nu crește presiunea ca o criză și acest curs urmărește să ofere funcționarilor publici instrumentele necesare pentru a analiza situația și a lua decizii bune în momente de incertitudine.
Cursul adoptă o abordare holistică pentru gestionarea sistemelor complexe. Pandemia globală actuală a accelerat schimbările în multe domenii strategice, iar acest curs utilizează instrumente dovedite pentru a permite funcționarilor publici să ia decizii bune sub presiune. În plus, vom analiza cum să mitige eficient amenințările emergente, fie acestea fizice sau digitale. Cursul include o serie de studii de caz cu prezență ridicată din diverse industrie, care sunt analizate și discutate colectiv și prezentează diferite perspective ale delegatilor.
Se vor explora tehnici de evaluare și aplicate la scenarii din lumea reală. Delegații vor evalua crizele și vor decide ce curs de acțiune este cel mai potrivit, având în vedere informațiile limitate disponibile. Cursul oferă delegatilor încrederea necesară pentru a se angaja direct cu deciziile bazate pe risc într-un mediu de operare complex.
Cursul este legat de metodologia Better Business Case (Cazul de Afaceri Mai Bun). Cazul de Afaceri Mai Bun este abordarea practică a cel mai bun rău a guvernului Regatului Unit pentru a permite funcționarilor publici să dezvolte propuneri de cheltuieli și să ia decizii eficiente în afaceri.
La sfârșitul acestei instruire, participanții vor putea:
- Înțelege natura sistemelor complexe și cum să gestioneze în cadrul acestora.
- Identifica strategii pentru mitiga impactului noilor tehnologii asupra strategiilor de risc.
- Crește resiliența sistemului lor de gestionare a riscurilor.
Formatul Cursului:
- Sesiuni de discuție facilitată și în grup.
- Prezentări, briefing-uri și analiză a studiilor de caz bazate pe scenarii.
- Ateleieruri de scenarii în grup și prezentări în grup.
Vorbire Publică cu Confidență
7 orePublicul:
- Manageri și formatori în toate rolurile.
- Lideri cu experiență limitată de vorbire în public.
- Angajați care aspiră la roluri de conducere de nivel înalt.
Prezentare generală:
Acest curs abordează ceea ce pentru unii este cel mai provocator aspect al vieții lor profesionale. În timp ce unii indivizi se simt bine în atenția care li se acordă în lumina reflectoarelor, alții consideră această experiență ca fiind terifiantă. Cursul utilizează multe dintre tehnicile folosite de vorbitorii profesioniști din industrie, armată și sportul de elită. Candidații vor auzi exemple reale despre cum oamenii și-au depășit inhibițiile pentru a deveni oratori de succes în public. Motivele care stau la baza inhibițiilor unor persoane sunt complexe și extrem de personalizate; acest curs își atinge succesul remarcabil permițând indivizilor să își exprime propriul stil, în loc să încerce să impună o abordare prestabilită sau standard. Unii dintre cei mai atrăgători și mai realizați vorbitori din lume încalcă multe convenții de vorbire în public, dar își ating obiectivele fiind fideli propriului stil și abordare. Cursul este intens, captivant și distractiv. Acesta le va permite candidaților să se exprime și să își sporească încrederea în sine într-un mediu de învățare sigur.
La finalul acestui curs, participanții vor fi capabili să:
- Înțeleagă modul în care vorbirea în public poate fi folosită ca un avantaj puternic în afaceri.
- Să aplice tehnicile din cadrul cursului în viniete scurte, simple și puternice.
- Să discute și să împărtășească tehnici și sfaturi individuale.
- Să ofere feedback constructiv pentru performanțele lor și ale colegilor lor.
Formatul cursului:
- Condus de instructor.
- Prezentări variate, briefinguri și exerciții de grup.
- Ateliere de lucru cu scenarii de tip break out, prezentări individuale și de grup.
Gestionarea și Prevenirea Stresului
7 oreAcest training interactiv în timp real, condus de un instrucțurator (online sau pe locație), este destinat profesionistilor la nivel începător care doresc să înțeleagă dinamica stresului, să învețe strategii practice pentru gestionarea stresului și să implementeze tehnici care să îmbunătățească bunăstarea în mediu de muncă.
La sfârșitul acestui training, participanții vor putea:
- Identifica factorii de stres personal și la locul de muncă.
- Distinge între stres productiv și negativ.
- Aplica tehnici practice pentru reducerea și gestionarea stresului.
- Dezvolta reziliența prin exercițiile de empoderare.